A baloldal legismertebb bloggere legújabb bejegyzésében Horn Gyula egykori félelmeihez hasonlítja Orbán viselkedését.
"Sajnálnám, ha gyáva miniszterelnöke lenne Magyarországnak" - fogalmazott internetes naplójában Gyurcsány Ferenc, Orbán Viktor televíziós vitától való ódzkodását ugyanis férfiatlannak és gyávának tartja.
A volt szocialista kormányfő egyúttal Horn Gyulához hasonlítja a Fidesz miniszterelnök-jelöltjét, mert szerinte az 1998-as választási kampányban az akkori szocialista miniszterelnök is tartott a televíziós megmérettetéstől.
Mint később kiderült, az MSZP-s kormányfőnek minden oka megvolt az aggodalomra, csúnyán alulmaradt ugyanis az Orbán Viktorral történt nyilvános vitában, és ez akkor pártja vereségéhez vezetett. Gyurcsány szerint épp ezért Orbán, Hornhoz hasonlóan, "számol, kalkulál és nem akar kockáztatni".
„El fog bujdokolni Fico elől is? Merkel elől is? Sunyítani fog az Európai Tanácsban, ahol nyíltan kell érvelni?" - teszi fel magának a kérdéseket az egykori miniszterelnök, aki szerint Orbán sértegetésben, gyalázkodásban és a hívek zárt körében mondott monológokban kiváló, az érvek csatájában azonban már gyávának mutatkozik.
- cikk értékelése /itthon/gyurcsany-orban-ferfiatlan-27070/
- jelenlegi érték
- szavazatok száma:
- 29
Kapcsolódó hozzászólások
Új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!-
- #125
- Spitfire
- 2010.02.09. - 16:13
Hanry Ferkó Potter meg miről beszél????.....Gyávaságról?....Hát nem az a gyáva aki hazudik?????....ha ezek szerint Ő így méri a " férfiasságot" akkor bizony elég nagy baj van a feje környékén ...és milyen igaz az " Őrülteknek" nincs is félni valójuk.....:) Neki bizonyára:) -
- #124
- kiss.marcsa
- 2010.02.09. - 12:56
"Miserables" Köszönöm a kioktatást! Kifogom próbálni milyen pofára osztályozni. Úgy esetleg az olyan Gyurcsány klón- gyerekek is bizonyítványt kaphatnak , sőt versenyt indíthaznék :KI tud többet hazudni kis hazánkban? Én akkor jártam egyetemre, mikor Gyurcsány nagy, hithű kommunistaként "Szolidarítás" nevében nem egy évfolyamtársamnak okozott problémát. Ezek után nem más ő csak egy -kuki. -
- #123
- miloka
- 2010.02.09. - 12:55
Most GYF honnan állapította meg, hogy OV mennyire férfias?? Csak nem???
:))))))))))))))) -
- #122
- olvaso6
- 2010.02.09. - 10:34
Hát, ahogy táncolt a Feri, az igazán olyan "férfias" volt.
Ahogy hazudott az ország szemébe a 2006-os vitán, (és nem csak ott) az igazán karakán és "tökös" volt.(??) (106 egypolgár szavajárásával. Csak tudnám, hogy egypolgár mit ért karakánon? A bátor hazudozást?) Meg lehet találni a vitát, lehet hallgatni, közben és UTÁNA IS!
A szavazókrul:
http://www.youtube.com/watch?v=LCnH_PDdaM0&feature=related
Ahogy TITOKBAN belevágta bűneiket a tettestársak szemébe Őszödön, az igazán "bátor" tett volt! Azok meg bátran kussoltak!
Ott próbáltak valamiféle taktikát megbeszélni (kihagytam valamit Ildikó?) arról, hogyan nyomják le a választóik torkán a kormány programjukat, amely szöges ellentéte volt a kampányszövegeiknek, és a párt programjának. Igazán férfias volt az, hogy arról beszélt, hogyan is vegyék rá a "befolyásos" médiákat arra, hogy ne sziszegjenek amikor kiderül, mi is lett a (kampány) nóta vége!
http://www.youtube.com/watch?v=SQkl87o1JfE
Itt őrjöngenek a szocik a FIDESZ programjáért. Nekik annyi van, hogy kiválogatják a jobbos orvosokat és tanárokat? Mi a fenéről beszélnek ilyen "férfiasan"?
". Egészen pontosan tudom, hogy mindaz, amit csinálunk, az nem lesz tökéletes. Hogy egy sor ügyben fogalmam sincsen, hogy melyik a nem a hatodik lépés, még a harmadikat sem tudom. Tudom az első kettőt. " (Szerintem mára már ez is lecsökkent egyre.)
Mi változott itt 4 év alatt? Bátran gyalázkodnak!
Az egész kampányuk olyan, mintha ők lettek volna ellenzékben 8 évig.Bátran próbálják saját felelősségüket másokra tolni. Látszik ez a BKV ügyben kicsiben, ott először megpróbálták azt a látszatot kelteni, hogy a FIDESZ volt az SZDSZ koalíciós partnere, majd mikor ez nem jött be (mert azért ezt a hülyeséget talán még a maradék szimpatizánsok sem veszik be), akkor egymásnak esett a két "szövetséges". Dől a dominó! Remélem!
-
- #121
- august2
- 2010.02.09. - 10:20
Előzmény:
#120 Obulus
:)) Valóban igazad van a kedves liberálisaid szemszögéből.
Aki nam akarja teljesen leépíteni az államot, az csakis Kádár "örököse" lehet.
Nálatok az a baj, hogy mindig a ló túloldaláról figyelitek az eseményeket.
Csak szélsőségekben tudtok gondolkodni, el sem tudtok képzelni mást.
Ha az embereknek egzisztenciális, és lét-biztonságot akar valaki teremteni, az csakis kádári politikus lehet, ugye? Agyatokra ment az a bazinagy "liberalizmus" -
- #120
- Obulus
- 2010.02.09. - 10:09
Gyurcsány téved. Orbán nem Horn Gyulához hasonlít, hanem Kádár Jánoshoz. -
- #119
- ticcsi
- 2010.02.09. - 08:07
Előzmény:
#110 egypolgar
Nálam nyert ügye van, aki Qrcsány kezére bilincset vet -
- #118
- syphax
- 2010.02.09. - 07:40
Előzmény:
#32 koronaszep
T."koronaszep"!
Nem is kritizáltam soha a "férfiasságát"!
Legföljebb politikai nézeteit.
Úgyhogy nem igazán értem-látom, miért is "jön" elő Kegyed a személyes érdemeivel--amiknek létezését én Önnél soha nem vontam kétségbe--annál is inkább nem, mert nem is kellett, hogy tudomásom legyen róla. "Ettől" a politikai nézeteivel, a Világról való gondolkodásmódjával azért még nem értek egyet.Noha a 4 felnőtt gyermeke és--úgy tűnik--sikeres házassága okán együtt örülök Kegyeddel.
syphax -
- #117
- Learten
- 2010.02.09. - 07:26
Előzmény:
#114 miserables
Ezt nem tudom mégsem kihagyni:
A multik annak ellenére hogy jórészt offshore-ba viszik ki a nyereséget, munkahely-teremtési-, adó- meg nem tudom milyen támogatásokat kapnak, ontják a piacra a kínai termékeket (javarészt csak átcsomagolják az ázsiai termékeket, hogy az EU-ban forgalmazni lehessen, lévén az itt csomagolt áru már EU terméknek számít...). Mindezt amellett, hogy a magyar mikro- és kisvállalkozások jó része miattuk megy tönkre. -
- #116
- Learten
- 2010.02.09. - 07:17
Előzmény:
#114 miserables
"Te miből élsz meg?
Pénzből nem? ..."
Főleg ételt eszek nem pénzt.
Látom te sem látsz tovább a pénzügyeknél. Biztos valamilyen pü-i végzettséged van.
A te felfogásod szerint ne legyen költségvetési veszteség, más nem számít. Ha az állam semmi mással nem foglalkozik, akkor nem működik.
"... Az ilyen mint te meg csak arra várnak hogy megint jönnek az osztogatások a haveri körnek. ..."
Én arra várok, hogy megfelelő jogszabályi környezetben lehessen dolgozni. Mondhatni csak hagyjanak békében dolgozni. Jelenleg az a nagy helyzet, hogy ha átmegyek egy havernak segíteni valamit és egy apeches meglátja megbüntethet. Ezenkívül a kis cégeket a legkisebb szabálytalanságért büntetik, addig a multik a támogatások mellett ellenőrzést sem kapnak. (Mielőtt megint eldöntöd mit várok, ez tapasztalat mindkét helyről.)
"... pályázható munkákat és győzzön a ..."
Tudod én megéltem mindenféle pályázat nélkül a versenyszférában vállalkozóként. Az elmúlt években hozott törvényi és rendeleti szabályozás viszont számomra katasztrófát idézett elő. (Nem volt profilomba vágó de döbbenetes szabályok pl. a mezőgazdasággal. Idén már az őstermelői igazolvány kiváltásához meg kell adni mit akar termelni és abból mennyi lesz a termés(!) a köv. évben. Ha téved, büntethető. Ez csak 1 az ezernyi idétlen szabályból. Persze tudnám sorolni a végtelenségig.) -
- #115
- miserables
- 2010.02.09. - 06:06
Előzmény:
#113 kiss.marcsa
kiss.marcsi.
Na ez a gond amikor te a kinézete alapján veszel meg valamit.
Tipikus balek felfogás és az ilyeneket verik át a használt kocsit eladók.
Úgy gondolod Orbán mert jó a "szövege" jobban is ért a gazdasághoz.Egy fenét. -
- #114
- miserables
- 2010.02.09. - 05:58
Előzmény:
#99 Learten
Te miből élsz meg?
Pénzből nem?
Ami nem a fákon nő ,hanem árut,szolgáltatást ,terméket állitanak elő majd eladják.
Ha mindig marad az hogy "azembereket" támogatjuk ezzel meg azzal és nem engedjük a piaci tiszta viszonyokat érvényesülni azzal teszik tönkre az országot Orbánék.
Sajnos a Zsilnek és Bicnicnek nagy érdekük fűződik ahhoz hogy a támogatósdi megmaradjon.
Zsil labdába nem rúgna egy profi egyetemen,Bicnic aki ugye élt az Usában meg valami üzleti érdeke kívánja ezt.
Az ilyen mint te meg csak arra várnak hogy megint jönnek az osztogatások a haveri körnek.Csak most a fidesz közelieknek.
Van erre megoldás a kiküszöbölésre Európában működik is amikor interntere rakják a pályázható munkákat és győzzön a jobbik de ezt sem a szocik sem a fidesz nem akarja.Akkor kiderülne semmi szükség egyik nagy vízfejre sem.
Orbán tudja és gátolja a modernizációt. -
- #113
- kiss.marcsa
- 2010.02.09. - 04:10
"eseses" tetszett az MDF-ről írt összegző mondatod: Még .......Köre, A kérdéses témához szólva /sok évi tanítói munka/ után ,állíthatom , ha Gyurcsány ma járna az osztályomba úgy bízony magatartása /idegbeteg rángatózása/miatt, már régen pszhihológushoz küldtem volna. Kezelése azóta is tartana. Nőként hozzám közelebb áll Orbán családcentrikus gondolkodás módja. Több évtizedes elvek mentén.,ahhoz hűen ragaszkodó élete, becsülete: emlékszem egy riport során megkérdezték a véleményét az ellenfele jelleméről. Ő erre azt váloszolta: a tettei ellenére is tiszteli a másikban az embert. Az aki még így is képes tisztelni ellenfelét .hogy az a szemébe hazudik, az igazán a férfi. -
- #112
- zetkin
- 2010.02.08. - 23:49
Az alábbiakban megosztom Önökkel a kapcsolat.hu-n Gyurcsány Ferenc mai blog-bejegyzésére közvetlenül neki küldött hozzászólásomat:
< Nem blaszfémia, de téves Horn Gyula esetét párhuzamba állítani Orbán Viktor mostani elzárkózásával az úgynevezett miniszterelnök-jelölti vitától. S tévesnek tartom a következtetést is, mert a rendszerváltás első szabad választásán kívül, szerintem minden többi választást valaki elbukta, s ennek eredményeképpen nyerte más.
Lehet, hogy 1998-ban, s valamelyest talán 2002-ben is még választókat befolyásoló volt az úgynevezett miniszterelnök-jelölti vita, de (most visszanézve azt az egy óra 23 percet, határozott véleményem szerint) a 2006-os exhibixionista teátrális produkció, s az ami utána következett az eredmény valóra váltásában – leírta ezt a média-figurát. Egyelőre műfajilag is „leamortizálták”.
Idézem erről az akkori két vitatkozót:
„Gyurcsány Ferenc: Ijesztgetni kérem, ahhoz nem kell politikusnak lenni, ahhoz elég előugrani egy sötét sarokból.
Orbán Viktor: Azért kár összejönni, hogy szamárságokat beszéljünk.”
Ez bizony így igaz.
Horn Gyula felidézett taktikai megfontolásai már mutatnak némi hasonlóságot Orbán rezonjával, de nem tényszerű elvitatni, hogy ma nincs ahhoz hasonlíthatóan kihívó és kihívott, s csak szánakozó megdöbbenést vált ki, hogy a kormányzati pozícióban lévő MSZP (markáns jelöltet is nélkülözve) görcsösen forszírozza a kormányváltásra törő ellenzéki FIDESZ-elnök efféle vitába szállását.
Ha ezt pillanatnyilag az motiválja, hogy kicsiklandozza a FIDESZ-ből annak konkrét programját, ill. hogy (egy ilyen vitában is) ízekre szedje azt, meggyőzendő a választókat, hogy a „király meztelen”, nem igazán jó alap az a 15 oldalas anyag sem amelyet én is olvastam...
S nem jó közvélemény-mozgosító a közszférában fortyogó botrány-sorozat sem...
Nyugdíjas vagyok, de (még) nem butultam el. Kis off-ként itt jegyzem meg, hogy bármit papolnak állítólagos érdekvédőink, képviselőink, a nyugdíjasok többségét szomorúsággal, undorral és (nem biztos hogy tehetetlen) haraggal tölti el minden úgymond megvédésükre grundolt aláírás-gyűjtő manipuláció.
Nem butultam el, s emlékszem még a 2006-os miniszterelnök-jelölti vitának nevezett produkcióra. Egyebek között, elhangzott ott egy s más ami az elmúlt évek tapasztalataival is „megfejelve”, alapjaiban kérdőjelezi meg a hitelességet és a komolyságot.
Itt, face to face, emlékeztetem Önt, Gyurcsány Úr, hogy – amellett, hogy akkor is gyávának tartotta Orbán Viktort, mondván, hogy egyszer sem mert az Ön szemébe nézni -, ahelyett, hogy nyíltan felvállalta volna a vizitdíj és a kórházi napi térítés bevezetését (amit én nem tartottam rossznak), ilyeneket mondott: „Ami pedig a lényeget illeti: Elnök Úr, kérnék Öntől valami szívességet most itt. Ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt, hogy itt valaki gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni, legyen olyan kedves, vonja vissza. Ön úriember. Ilyet senki nem mondott. No de most kampányt építenek. Nem akarhat igaztalan módon nyerni. Nem igaz vádakkal választást nyerni az nem igaz országhoz vezet. Annak van befolyása.
...Újra mondom: nincs ilyen állítás. Ha Ön úriember, tisztességes magyar ember és nem ármánykodással szeretne megküzdeni kampányban, azt kérem, még ma este, azt a kampányt, amely arra épül, hogy mi el akarunk adni, privatizálni akarunk - ezt vonják ki a forgalomból. Így sem akarhat nyerni. Ez nem tisztességes, Elnök Úr.”
S még két vitabeli kérdésre:
Orbán Viktor azt kérte akkor Öntől, hogy ígérje meg: nem emelik a gáz árát. Megígérte. Aztán az ár csak emelkedett, még akkor is amikor a nemzetközi piaci viszonyok ezzel ellentétes irányt mutattak.
Orbán Viktor azt kérte akkor Öntől, hogy ne privatizálják a MALÉV-et. Ezt nem ígérte meg, s nem az a baj, hogy privatizálták, hanem az, hogy ilyen – enyhén szólva – nem sikertörténet lett belőle.
Ami pedig a nemzetközi helytállást illeti, engedje meg, hogy nagyon nyílt legyek: az Önnek mindig jobban sikerült mint a hazai..., még a B. őszödi beszéd utáni viharban is.
Miért zárjuk ki annak a lehetőségét, hogy ez mással is megeshet?
Persze, pártszimpátiától függetlenül, nem annak drukkolva, hogy Magyarország hivatalos intézményei, képviselői fussanak zátonyra...
Hosszan folytathatnám, de terjedelmi okoból is summázom: elég nagy cirkusz és zűrzavar van a hazai politikai porondon, hogy a legkevésbé kívánjak még oda is egy Mónika-show-t, bárminek is neveznék azt.
Komolyságot, megoldásokat hozó koncepciókat és a megvalósításra képes hozzáértő, jól szervezett csapatot szeretnék a jogalkotásban és a kormányzásban is.
Az ütőképes csapat fontosságát Ön is sokszor hangsúlyozta, de – jó okkal – hiányolta is.
Az MSZP is nagyon megsínylette ezt, az SZDSZ pedig gyakorlatilag ráment.
Ha ez a férfias bátorság ára...>
-
- #111
- zsil
- 2010.02.08. - 23:26
Előzmény:
#110 egypolgar
Nekem Gyurcsánytól még sohasem lódult meg a fantáziám, ezt garantálom!
Gondolom, Rajtad kívül ez itt eszébe sem jutna senkinek!
Hány bögréd van? -
Jó nem volt egészen eltalálva a hasonlat bizonyára, de elég gyerekesnek látom amikor 66-ból 65 esetben a pártállásotok dönti el hogy bármiről van szó csak azzal érthettek egyet aki azonos oldalon áll és dicsérgetitek egymást orrrrbbba szájba, ha meg valaki Gyurcsány kezére bilincset vizionál annak már nyert ügye van Nálatok és egy ilyen beirásra meglódul a fantáziája a legtöbb itteni beirónak...
-
- #109
- zsil
- 2010.02.08. - 23:22
Előzmény:
#107 egypolgar
Milyesmiket?
Ne marháskodj egynegyedes!
Ha Te hangokat hallasz, az még nem jelenti azt, hogy nálam suttognak!
Gondolkodni sem azóta szoktam, mióta Te felismerted, hogy ilyet is lehet "csinálni".
No, aludj jól, számold meg a bögréket! -
- #108
- zsil
- 2010.02.08. - 23:19
Előzmény:
#105 egypolgar
A lényeg meg annyi hogy Te a saját lapodat kontrázod.
Gondolom, időnként "eljuttok" a Fedák Sáriig is.
Sok bögréd lehet! -
- #106
- zsil
- 2010.02.08. - 23:17
Előzmény:
#105 egypolgar
Nem mondanám, hogy nagyon be lennénk rezelve.
De ha Te mondod, majd remegtetek egy kicsit.
Legfrissebb a HetiVálasz.hu-n
-
Kemény döntés született: Többezer közalkalmazott kerülhet utcára
- Időpont
- Ma: 08:40
-
Két év mérlege
- Időpont
- Tegnap: 18:37
-
Matolcsy György: "Visszafordultunk a görög útról"
- Időpont
- Tegnap: 18:25
-
Borókai kikéri magának: "Kapitális öngólt lőtt a Fidesz"
- Időpont
- Tegnap: 15:55
-
Lovagkereszt
- Időpont
- Tegnap: 14:25
-
A Fico-kormány változtatna a nyugdíjrendszeren
- Időpont
- 05.22: 12:46
-
Jobbik: „Éveken keresztül valótlanul tüntette fel iskolai végzettségét a fideszes politikus”
- Időpont
- 05.22: 11:52
-
A férfi vízilabdásoknál járt Áder János
- Időpont
- Tegnap: 04:52
-
Az NGM ma közli az államháztartás áprilisi részletes mérlegét
- Időpont
- 05.22: 07:10
-
A Jobbik és az MSZP együttműködésén csodálkozik a Süddeutsche Zeitung
- Időpont
- Tegnap: 08:34
-
Két év mérlege
- Időpont
- Tegnap: 18:37
-
(Társas)házszabály
- Időpont
- Tegnap: 12:25
-
A Fidesz elnöksége előtt a Nemzeti Emlékezet Bizottságáról szóló koncepció
- Időpont
- Tegnap: 06:28
-
Ötven ház károsodott Környén a keddi esőzés következtében
- Időpont
- Tegnap: 17:31
-
Pokolgépes merénylet Damaszkuszban, legalább öt ember meghalt
- Időpont
- 05.22: 10:16
-
Aggódom
- Időpont
- Tegnap: 15:55
-
Két év mérlege
- Időpont
- Tegnap: 18:37
-
Börtönbe kerül a Horthy park alapítója?
- Időpont
- Tegnap: 14:25
-
(Társas)házszabály
- Időpont
- Tegnap: 12:25
-
Matolcsy György: "Visszafordultunk a görög útról"
- Időpont
- Tegnap: 18:25
-
Belehalt sérüléseibe egy megkéselt jemeni zsidó férfi
- Időpont
- Tegnap: 21:07
-
Ötven ház károsodott Környén a keddi esőzés következtében
- Időpont
- Tegnap: 17:31
-
Átadták a Hégető Honorka-díjat
- Időpont
- Tegnap: 10:07
-
Bestseller lett a Fifty Shades of Grey
- Időpont
- Tegnap: 22:13
-
Több megyében és a fővárosban is kötelező tüdőszűrést rendeltek el a tiszti főorvosok
- Időpont
- Ma: 07:04
