hirdetés
Kapcsolódó cimkék
Kapcsolódó hozzászólások
Új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!-
- #104
- syphax
- 2010.03.28. - 12:24
Előzmény:
#102 optika
" ez nem nagyszerűségük , jó politikai szereplésük eredménye"--tetszik írni. Én mindenesetre ezt sem "így" látom. Hogyan lehet "jó politikai szereplés"-ről beszélni 8 év ellenzékiségében?
Nyilván SEMMIKÉPPEN nem "úgy" és nem olyan "mércével" mérve és szemlélve, mintha hatalomban lettek volna. Látni kell azért: aki ellenzékben van, annak bizonyos értelemben meg van kötve a keze! Nem szabad(-na) úgy és olyan módon mérlegelni ilyen helyzetben lévő "alakulatnál", mintha az ő kompetenciája lett volna--teszem azt--fölépiteni a "4"-es Metro-t. Sokan teljesen "úgy" csinálnak, "úgy" értékelnek,"úgy" beszélnek ma már itten a Fidesz-ről, mintha 8 évig ő, a Fidesz fújta volna a "Passzát szelet". Ez nem volt így.
Mindettől függetlenűl.Önnek vagy bárkinek joga és lehetősége van ROSSZNAK vagy "nem kielégítőnek" látni és értékelni a Fidesz utóbbi 8 éves politikáját.De! Mindig hozzá kéne tenniök azt, hogy mint ellenzési politikát minősítik negatívan, s nem kellene úgy beszélni a Fideszről, mintha ő szarta volna el a VILÁGOT ez alatt az idő alatt.Mert hisze valójában hozzá sem fért semmihez, mivel a parlamenti módosító javaslatainak 99%-át tárgyalni sem engedték.Ezt látni kellene!
syphax -
- #103
- egypolgar
- 2010.03.27. - 22:27
Előzmény:
#89 gyaloggos
Eltér a véleményeünk, sok midenben ..igy Orbán megitélésében is de ez már mindegy... majd meglátjuk..én el fogom ismerni ha tévedtem..annál is INKÁBB ((igaz egy nagy levegővétel után és meglepődve, de igazi örömmel))..MERT ami az országnak jó, az jó nekem is..
tartok tőle azonban, hogy a csoda elmarad ezúttal is. -
- #102
- optika
- 2010.03.27. - 21:23
Előzmény:
#101 syphax
Köszönöm, valóban így helyes!
A választást a Fidesz nyerte!
Úgy értettem, természetesen ennek fényében, hogy a mszp.szdsz talán jobb alternatívát mutatott(?) A görbe orrúak leváltották a puha orrúakat...
Különben rájuk szavaztak volna többen, ahogyan most ölükbe hullik a protestszavazatok zöme....ez nem nagyszerűségük , jó politikai szereplésük eredménye, hanem a kormányváltó hangulat szükségszerűsége...és hogy meleg a pite, az bizonyítja, hogy nekirontottak a Jobbiknak is, mert szeretnek harcolni a hatalomért, egyeduralomért, mert akkor lehet igazán a zavarosban halászni, ha több horgász nem nézi, mennyi halat emelnek ki a partra...
ha ez nem érdekelné őket, akkor hagynák, hogy a fiatal jobboldaliak - akár szövetségesként is - hasznára legyenek a Hazának...
-
- #101
- syphax
- 2010.03.27. - 21:01
Előzmény:
#96 optika
Kedves "optika"!
Egy dolgot egyszersmindenkorra tisztázzunk: a FIDESZT--MAGÁT A FIDESZT(!)-- NEM VÁLTOTTA LE A NÉP 2002-ben csak a Maszop-szadesz "együttesében" lévő TÚLERŐ! A legtöbb szavazatot mint párt 2002-ben igenis a NÉP az akkor egyedül fellépő FIDESZNEK ADTA! Tehát mondhatjuk: a FIDESZT nem a magyar NÉP "váltotta" le hanem a szadeszos görbeorrúak.
syphax -
- #100
- optika
- 2010.03.27. - 18:25
Előzmény:
#99 nemethistvan1
Dévényi szerint az ilyenek verik szét a H.V többre hivatott topickjait...:-)))
Honnan a büdös francból van annak az embernek ekkora önbizalma?
Közlöm, kedves Dévényi, ez is egy vélemény volt, és nem a média szétverésére irányul, hanem az igazság keresésére...
mert nem csak az ide cikkeket gyártók (bocs, nem megrendelésre, zsigerből) igazsága igazság...
Barátom, máskor a Jobbikot, a Szebb jövőt..stb, ne is említsd, önmagában is komoly
látlelet a társadalomról, amit itt összehordtál...:-))
Jót szórakoztam kínomban! :-)) -
- #99
- nemethistvan1
- 2010.03.27. - 18:11
Ennek az országnak volt már egy "dilettáns" kormánya tönkre is tette az akkor még - legalábbis a mostanihoz képest - jobb lábakon álló országunkat. Aztán jött a szakértői kormányok sora, akik kilopták az országot úgy ahogy lehetett. Igéretek voltak szaporán, a választások alkalmával, de felettébb leszarták a népet úgy idő közbe!
A Fidesz csokoládés mázba bujtatott szarral kecsegtet, a saját gazdaság-politikai demagógiáját kívánja érvényesíteni diktatórikus eszközökkel. A diktatúrával nem is volna annyira baj, mint a sumák, tisztátalan intézkedési sorozatnak ami okkal elvárható - sajnos! Amikor a Fidesz mint csupa szakértőkkel hemzsegő párt átvette a hatalmat halvány elképzelése se volt, hogy hogyan is tegyen valamit, miböl indúljon ki. Azt látta, hogy szarba van a költségvetés, de esze ágában sem volt az elötte elszaladt 8 évet számonkérni! Aztán 4 év nesze semmi fogd meg jól, aztán csodálkozott, hogy pofára esett! Pedig ennek oka volt! Aztán mégegyszer csodálkozott amikor, mégegyszer pofára esett! Aztán az elmúlt 8 év - így összefoglalva - azt erdményezi a volt kedveseim számára, hogy egyre többen vannak akik úgy látják, hogy a "jóbarátom, a bizalmasom" jól átvert, a hozzáállásával, a dumájával, a tesze-foszaságával. Ezért nem is bíznak benne. Itt jön be a csokoládé mázas szar szindróma; inkább megbízok egy szimpatikus idegenben, de tanulva a saját bizalmamból eredő naívságomból és a szimpatikus idegent bizalommal fogadom, de odafigyelek, mintegy segítem a tevékenységében! Ez állhat a Jobbikra mint mozgalomra, pártra, de állhat bármelyik, ma még tiszta a nemzetért elkötelezett programot kiadó szervezetre, pártra! Persze egy cseppet sem kívánom támogatni a "befogadó" pártokat.
Hiszem azt, hogy az a párt amelyik tudja, hogy mit akar elérni, ezt deklarálta is, az tudja a módját, hogy azt a mit, hogyan érje el. ((mellesleg ki veszi a bátorságot magának, hogy bárkit is ledegradáljon esetleg azért mert nem hallotta a nevét! Honnan tudja a pajtikám, hogy nem-e az aktuális hatalmon lévők taposták a betonba, mert nem volt seggnyaló - ez az "átkos" mánia tovább él, tévedés ne essék!!!)) Segítenünk kell, nekünk a polgároknak, hogy a célját eltudja érni, a nemzeti érdekeinket felvállaló szervezet!. Tetszik tudni, egyedül nem megy! de megy nép, a nemzet akaratával!!! Ezt kell nekünk adnunk és sugalnunk. Nem vagyok, csak egy kicsit nacionalista, de zezen bellül is vallom, hogy magyar hitű elkötelezettség nélkül ezt az országot nem lehet rendbe tenni. És miért gondoljunk most bármely nép érdekeire, amikor a mienkét, a jövendő gyermekeink hazáját kéne 90 év (65+25 év) után végre helyre tenni. Az internacionalizmus lehet a Lendvai Ildikó félék dala, mert Ők mint a Föld rabjai kivállóan élősködtek a népen, merő szakértői kormányként!
Szebb Jövőt! -
- #98
- optika
- 2010.03.27. - 15:58
Előzmény:
#97 Lali52
Igen, remélem sok-sok évet a börtönben és nem fű alatti mutyikat, hogy egyik-másik ballibsi a számon kérést megússza! Mert csak váltókormányzás van és nem rendszerváltás...
Keserűséget, hogy megint eltelt 8 év és nem mentünk egyről a kettőre...
a 14.havi nyugdíj se jött be...
Miért köll ennek a szegény NÉP-nek állandóan túlfogyasztania?
Ezt fogja a Fidesz meggátolni...van hova visszavágni, megnyesni?
Van bizony! -
- #97
- Lali52
- 2010.03.27. - 15:36
Előzmény:
#96 optika
"Most olvastam el egy fideszes szórólapot, ami hemzseg a közhelyektől...mi védjük, mi biztosítjuk, mi mindent elkövetünk...de sehol nem írják le, csakis lózung szinten, miért és hogyan.
emiatt AGÓDOM A KÖVETKEZŐ 4 ÉVÉRT! "
Tisztelettel kerdem, hogy az elmult nyolc ev miatt is erez-e valamit, ha igen mit? -
- #96
- optika
- 2010.03.27. - 14:35
Előzmény:
#95 syphax
Sokban egyetértek Önnel...
a Fidesz csakis abban van helyzeti előnyben, hogy 20 év alatt rá tudott hangolódni a hazai közéletre, ki tudta azokat a gyenegeségeket pécézni, ami a Hatalomban mindig kérdéses...DE A JOBBIKOS oldalt derékban elkaszálni ilyen média-durungokkal, lejárató közéleti bértollnokokkal, ez semmilyen demokráciában nem gusztusos...
Most olvastam el egy fideszes szórólapot, ami hemzseg a közhelyektől...mi védjük, mi biztosítjuk, mi mindent elkövetünk...de sehol nem írják le, csakis lózung szinten, miért és hogyan...
emiatt AGÓDOM A KÖVETKEZŐ 4 ÉVÉRT!
Ők végre jól élnek majd, kibontakoznak, mi meg szívunk tovább, hiszen ha annyira jól dolgoztak volna kormányon, nem váltja leőket a NÉP...
További szép napot! -
- #95
- syphax
- 2010.03.27. - 14:09
Előzmény:
#94 optika
Kedves jó "optika"!
Nagyon remélem, van még 4 éve, sőt annál jóval is több.
Hogy a Fidesz joggal vagy jogtalanúl illethető azokkal a kritikai megjegyzésekkel, amelyeket irányába--mármint a Fidesz irányába--volt szives megtenni ÉN NEM IGAZÁN TUDOM! Alighanem túlozni tetszik, sőt kissé diabolizálni is méltóztatik a Fideszt-t.Azt persze nem állitanám, hogy teljesen alaptalanul.Nekem, mint Giczy-barát kereszténydemokratának volt éppen ölég bajom a Fidesszel, amiért fölszalámizta és megosztotta az akkori KDNP-t.Mert én elsősorban kereszténydemokrata vagyok és nem fideszes, és számomra nem az a fontos, hogy egy politikai alakulatról 100%-os biztonsággal meg lehessen állapítani "jobb oldali-é avagy baloldali" vagy emnnyi benne a jobboldaliság és mennyi a balosság.Éppen az "örökké átvert "NÉP" érdekeit szem előtt tartva", bár meggyőződésem, hogy a "NÉP" az mindig és mindenhol és mindig "örökké átvert marad"--bárki áll is majdan a feje fölötti hatalmi struktúra élén.
A Schumann-Adenauer-de Gasperri féle keresztényszociális eszme gyakorlatba átültetett változatára igaz ez legkevésbé--ezt a 60-as 70-es évek NSZK-béli társadalma igazolta vissza számomra leginkább Adeanuer, Erhard és Kiesinger CDU-CSU-s kancellársága alatt. és némiképp a de Gaulle-George Pompidou féle Franciaország, bár utóbbi lébyegesen kevésbé!
Ami pedig a Fidesz éles Jobbik ellenességét illeti, az nekem sem tetszik igazán, de mivel én nem vagyok a Jobbik-ba olyannyira "bezsongva", ezért én azt nem tartom akkora nagy tragédiának. A Fidesz nyilván hatalommaximálásra és hatalomkoncentrációra törekszik és ebben--szerintem--van valami természetes.Ugye: "az erősebb kutya...szalad...hátul!" Ráúnt már Dr.O.V. arra 1998-2002-ig, hogy Józsi bácsi hülyeségeit hallgassa ill. most, arra, hogy másokkal hasonlóan járjon.Ő szeretne diktálni ÉS EZ NEKEM TETSZIK! Mert még mindig jobb ha egy tehetséges embert vádolnak--hamisan--diktátornak, mintha tehetségtelen gazembereket--Gy., Megyó stb..A "nép" hangja meg az esetek többségében a KIVEZETŐ UTRA VONATKOZÓAN ÚGYIS HAMIS! A "NÉP" egyetlen dolgot mond hitelesen, azt hogy: "NAGYON FÁJ" és "ITT FÁJ" meg "OTT FÁJ"! Mást nem! Miért hamis ez a hang törvényszerűen és mindig? Azért mert mindig parciális érdekek vezérlik a "megoldásokat"! A "pestiek" a "dunántúliak"., a zsidók, a nagytőkések, a nem magyarok, a nagyorrúak, a nők, a férfiak a..a stb-k..a hibásak.
Ezért sokkal jobb ha egy tehetséges embert--Dr.O.-t--megvádolnak diktátorsággal, hadd tegyék, mintha mindenféle félhülyék és idegbetegek rángatózásaira irányítódik ez a szegény magyar nemzet és haza. Jó lesz nekünk Dr.O. és a Fidesz-KDNP "túlhatalma", Kegyedéknek meg úgysem lenne jó semmi azon kívül, amit a Jobbik diktálna, meg amit sajátmaguk kitalálnak "helyesnek és jónak". Én úgy látom, másként nem megy.
A Jobbik persze minden kétségen felül nem "bűnözök" pártja meg nem is "nácifasiszta" de kétségkivül hibáztatható abban, ha azt gondolja, hogy ő "gyártja" a spanyol viaszkot! Ezért nem fog irányítani! Bár sok érték van benne, ami figyelemreméltó és azt figyelembe is fogja venni a Fidesz irányítása is--mondjon MOST akár bármit is.
A Jobbikkal tömören az a fő probléma a jelenben: JÓ DIAGNÓZIST AD A JELENLEGI HELYZETRE, DE IRREÁLIS TERÁPIÁT! Abban a helyzetben ahová ápr.11 után kerülni fog a Jobbik--szerintem--nem fog tudni terapikus javaslatokat adni, viszont a diagnózisok megadására továbbra is lesz lehetősége.Bármilyen diagnózisok adására--és egyben ez lesz történelmi küldetése. Ez sem kevés és semmiképpen nem lényegtelen.
syphax -
- #94
- optika
- 2010.03.27. - 12:42
Előzmény:
#93 syphax
A fajsúlytalansága lett a közbeszédnek, ebben van némi igazsága! Más nyelvet nehezen értene meg ma a közéletinek egyáltalán nem mondható magyar átlagpolgár. Mi talán messzebb látunk, de ez a mi problémánk..:-))
Abban is, hogy miért ne adnák a jobboldalnak esélyt - mást úgysem tehetünk - ami nem csak a Fidesz körül lelhető fel. Nem is a Fidesz jobboldalisága - bár az is - itt a tét, hanem a NÉP elvárása.
Én elvárásokról írtam, próbálva párhuzamot vonnni a Kádári népérzet és a Fidesz-szlogenek között. Ez áljobboldal, kedves uram! ne tévessze meg a sok NÉP nevében elejtett fideszes szóvivői kívánalom. Az 56-osok nem véletlenül a Jobbik ifjú lendületében látták meg az igazi magyarkodást...
Itt a gátlástalan letámadás nekem a bibi, hogy miért nem a megegyezést, és a kiegyezést keresi a Fidesz, hanem konfrontálódik egyfolytában a Jobbikkal, azt próbálja elhitetni médiáival, hogy - a- alkalmatlan...b-tapasztatatlan...c- bűnözők pártja....d-nácifasiszta...stb.
ennek csakis egy a rugója, az egyeduralom megszerzése, ami mind a jobb, mind a baloldalon irritáló és gusztustalan. Jó, választás van, de akkor az nyeri a választást, aki mindenkinél aljasabb és gazdagabb? Ha meg így van, az nem demokrácia...
Ön bizonyos retotikákról azt gondol, amit akar, a vélemény is szabad, sajnálom, hogy amire ön "harap", az éppen a ballibes újságírói szleng. Jobboldali ugyanis nincs, mivel az Igazság minden oldalon és retorikában igazság...
Mert mi nem járatódott le ebben az országban?
Arra várnák akkor tisztelettel Öntől magyarázatot - a sztereotipiáktól mentesen - hogy a Fidesz és bértollnok gárdája-médiája miért ennyire gusztustalan azzal a párttal, amelyik próbálgatja a szárnyait és már az első szárnycsapásoknál nyesegetik...? És ha szívére teszi a kezét, soha senkivel szemben nem is csináltak mást 20 éve, amióta párt lettek...ez nem gusztustalan Önnek? Ők HATALMI PÁRT ,és ez messziről látszik, hiába ájtatoskodnak...
Náluk a bölcseség, a tudás ,a tapasztalat, kormányzati bölcsesség és minden, amire nekünk, az örökké átvert NÉP-nek "éppen" szükségünk van...ön is tudja, csakis a ballib aljasságainak protest szavazataiból él a Fidesz...politikailag jól is teszi, a hatalomban van a lóvé, csak tudja, ebben megint a NÉP fog elsikkadni...aki tűr, adózik és szenved...nekem már nincs még 4 évem...
További szép napot! -
- #93
- syphax
- 2010.03.27. - 11:18
Előzmény:
#91 optika
Kedves "optika"!
Elolvastam terjedelmes írását--köszönöm.Nagyon sok mindenről tetszett itt írni, s nem lenne korrekt eltagadnom: számomra végtelenűl ellenszenves hangnemben és nagyon ellenszenves tartalommal.
Nem is szeretnék itt minden gondolatára külön-külön kitérni mert egyrészt:
1.) Önnek is joga és "jussa lehet" ezeket a "területeket" így, az én látásmdomtóleltérően látni.Másrészt:
2.) Lelkem legmélyén NINCS SZÁNDÉKOMBAN még csak kisérletet sem tenni, általam nagyon helytelenített nézetei megváltozatására, MERT:
a.) minek;
b.) úgysem sikerül.
Ezért összefoglalóan és általánosságban válaszolog nb.-ű gondolataira.
Már a fogalomhasználata és terminológiái is hamisak, valóságidegenek, ballibes újságok hamis propaganda "ízeit" hordozzák: "Fidesz henger", "bedarálás", "Fidesz demokratúra", "fideszes fan"-ok stb...stb. Ezek nem önálló terminus technicusok hanem gyártottak, átvettek, fajsúlytalanok, "lózungosak". De persze az Önéi, és lehetnek az Önéi, mert egyikünk "így" fogalmaz, másikunk "amúgy".
Másik kritikai megjegyzés.Ahogyan Kegyed bizalmatlan a Fidesszel, úgy én, mi a jelenlegi kurzussal szemben vagyunk bizalmatlanok és MIÉRT NE? Elb...ak, minden elb..hatót, eladtak, elloptak minden ellophatót, lezüllesztettek minden lezülleszthetőt.Miért legyen hozzájuk bizalmunk? Tessék már megindokolni! Önök többnyire csak azt mondják mindig: " A Fidesz így meg úgy meg amúgy lesz nekünk rossz, ezt mag azt mag amazt fogja szarul csinálni stb..stb...
Rendben van. De hogy a mostaniak MINDENT SZARUL CSINÁLTAK, az MIÉRT NEM ÉRDEKES? Mert nekük "az" érdekesebb! És miért ne lehetne a "maiak" ökörsége nekünk érdekesebb? Tessék már megmagyarázni!
Mindazonáltal.Lehet, hogy a Fidesz is rosszul fogja csinálni, de miért ne adjam meg nekik azt az esélyt, hogy hátha mégis jól fogja? Mi-ért? Hiszen az, amit a jelenlegiek elrontottak "az" BIZTOSAN ÉS VISSZAVONHATALANŰL EL VAN RONTVA! A Fidesz-é még nincs! Miért ne lássam meg: ők hogy csinálják? Úgyhogy számomra teljesen irracionálisan elfogadhatatlan az Önök nézete és az Önök bizalmatlansága-.
Persze a NÉP-ről nekem sincs "nagy véleményem"--ezért nem szimpatizálok a Jobbik-kal TELJESEN! Mindenestre semmiképpen nem szavazok a Jobbikra vagy Jobbikos egyéni jelültre.
Köszönöm, ha elolvasta írásomat, s a legjobbakat kívánva Önnek is, maradok:
syphax -
- #92
- 1polgár
- 2010.03.27. - 10:58
Előzmény:
#90 syphax
http://www.neplap.net/node/261
http://www.fn.hu/belfold/20080422/tobb_mint_ketmilliardra_rug/
http://stop.hu/articles/article.php?id=131264
""kampányköltségeket mondjuk a Fidesz túllépi, mert mi a támogatói pontosan azért adunk neki pénzt, hogy igenis LÉPJE TÚL! ""
Hát úgy néz ki hallgatnak önre,Mostanra kb.2 és fél milliárdosra becsülik a FIDESZ adósságát !!
Hajrá...
-
- #91
- optika
- 2010.03.27. - 10:42
Előzmény:
#90 syphax
Tudja, kedves barátom, a demokrácia a hatalomról szól. A hatalom megszerzése a cél, mindenáron. Még ez is belefér. Az nagy gond, hogy a Fidesz sem szavazta meg a mszp javaslatára a pártfinanszírozás és választás kérdéseit. De megszavazott olyasmiket, amiknek semmi köze az országépítéshez, csakis a HATALOM kemény érvényesítéséhez. Titkosítás, holokauszt...Nem véletlenül. lepapíroznak mindent, ez az egész csekkes ügy is szemfényvesztés, hogy alapja legyen az esetleges költségek túllépésnek. nem véletlenül most találták ki, amikor nagy a protesthangulat, mert így még nagyobb a merítés. A lenyúlás. Miért higgyek nekik? mert ők mondják?
Az igazi rend akkor jönne, ha listán nem kerülne be párt! Nem kapnának finanszírozást a pártok, csak a képviselők kapnának fizetést, azt is átlátható módon, nem irritálva a közvéleményt. Visszahívhatók lennének és a körzetükben ezt 50%+1 arányban el is lehessen érni...akkor törekednének a tisztességre...a parlamenti pártkatonák ellehetetlenítik a törvényhozást.
A lobbizást hagynám, de kökeményen szabályoznám. Persze, ennek is van hátránya, hiszen éppen ez a P2 szindróma kiváltója, ami a hatalmon lévő pártot arra sarkallja, hogy saját klientúrája által teremtse elő az őt támogatók által a finanszírozását. De ha komolyan vesszük végre a demiokráciát, akkor, mint Angliában is, lebuknak és ki lehet őket rúgni, nem úgy, mint nálunk, ahol a mentelmi jog mögé bújva, vigyorognak...ilyen Veresek, meg Szilvásik és társaik
A Fidesz nagy szerencséje, hogy történelmi fordulóponthoz érkeztünk, ölükbe hullik a NÉP várakozása. A fanyalgók, hogy a Jobbik nem ért semmihez, csak humbug. A háború után is felépúlt az ország,és minden nagy történelmi trauma után is talpra állt.
A Fidesznek nagyobb a médiája, tőkéseket tud maga mögött, most mindenkit magához édesgetett, akik majd jó állami megrendelésekhez jutnak, főleg, ha 2/3-a lesz a pártnak, ki a fene fogja őket piszkálni, hova mennyi milliárdot használnak? A fideszes fanokban ez nem tetszik, hogy mindent és mindenkit leszólnak, közben nem veszik észre ,hogy ugyanazon a demokratikus értékrenden hablatyolnak, mint a ballib, csak egy kicsit más olvasatot adnak neki, most éppen a tisztességet, erkölcsösséget...A HATALOM nem kétszínű, csak akik élnek és visszaélnek vele. Nem tudjuk kiiktatni a Fidesz hengert, most még nem, de én azért adom voksomat a Jobbikra, mert ennek ellen akarnak állni, látják a sötét erőt, az eu okozta bedarálást, a nemzeti identitás szétverését...ami ezt a sérülékeny demkráciát bedarálja...és persze szemben éppen ez a fegyver, hogy a Jobbikot kiáltják ki sötét erőnek, mert érzik, hogy a fiatalok tiszta lendülete kéne ide, akiket még nem fertőzött meg az áldemokrácia és a politikai szenny.
Olvasom az elemzéseket, az ország helyzetére tett intézkedések elveit...hát sok különbség nem lesz a gazdaságban a prioritásokban a ballibhez képest, csak ha Viktor mondja, akkor tapsolunk neki, mint egykor tapsolt Kádárnak ez a birka NÉP...mert a kölcsönökkel kiszúrta a szemét...voltak munkahelyek, születtek a gyerekek, lett háztáji, kis házikó a faluban, négy kerék...akár a kádári időket élnénk...mintha azok köszönnének vissza, ha a Fidesz kerül hatalomra...rájöttek, hogyan lehet a palackba visszanyomni populizmussal és demagógiával a kifosztással szembeni lázadást...a Fidesz jó kiszolgálója a globalizmusnak, akár a ballib...
Nem vitatja senki, hogy higgadtságra és nyugalomra, kiegyensúlyozottságra van szükség, de nem mindegy, ennek mi lesz megint az ára! Hova rendeződik vissza ez a demokrácia...
majd nézzük meg 4 év múlva, mennyit is ért a Fidesz demokratúra...
köszönöm a figyelmét! -
- #90
- syphax
- 2010.03.27. - 08:32
Előzmény:
#87 egypolgar
Nem tudom, hogy ezek a "kampányköltségek" milyen határidőkkel--és egyáltalán időpontokkal-- lesznek "lekönyvelve"! De én például CSEKKES BEFIZETÉSSEL igenis PÉNZZEL TÁMOGATOM A FIDESZ-KDNP-t.Nem olyan nagyon sokkal--amennyivel tudom--de nem egyszer, hanem bizonyos gyakorisággal. És több tízezren vagyunk ugyanígy. Úgyhogy egy cseppet sem köll azon csudálkozni, hogy az államilag "megadott" kampányköltségeket mondjuk a Fidesz túllépi, mert mi a támogatói pontosan azért adunk neki pénzt, hogy igenis LÉPJE TÚL! Takarékoskodjék, de ne legyenek "filléres gondjai"! És ezt bízvást megteszi, és ilyen értelemben teszi meg. Gondolom ez a maszop-nál és a szadesz-nál is így van..."Miazhogy?! Nanáhogyígy!"
syphax -
- #89
- gyaloggos
- 2010.03.27. - 08:15
egypolgár!
Egyikünk így, másikunk meg úgy! Nekem meg az akkori döngölés nem tetszett, akkor, pedig még nagyon fiatal voltam. 90-ben, de még 94-ben is az MDF-re szavaztam.
98 óta meg a FIDESZ-re, s igen-igen örülök annak, hogy Viktor olyan ember, politikus, államférfi lett, mint amilyen most!
Pótolhatatlan, hosszú szünet, s utána következhetnek a többiek.
Amúgy meg, azóta én is rájöttem, hogy a döngölés elengedhetetlen, meg-, kikerülhetetlen.
Vagy Magyarország, vagy az MSZP! Az MSZP-t ki kell radírozni Magyarország jövőjéből! Döngölni persze, nem az MSZP szavazóit, hanem politikusait kell!
-
- #88
- egypolgar
- 2010.03.27. - 07:53
Előzmény:
#85 katicka
Én is ott voltam a Hősök terén...és bizony sok egyéb mellett ..Orbánnak ezt a pálfordulását sem fogadom el jó szivvel (Csuhásozás kontra templomavatások)....Nagy Imre már nemhogy nem fontos annyira már Neki de már SOHA NEM emliti....Orbán pálfordulásai valahogy érdekes módon mindig előnyös oldalra sikerültek véletlenül....nos nekem is van pálfordulásom Orbán hivőből lettem Orbán elutasitója... -
- #87
- egypolgar
- 2010.03.27. - 07:50
Előzmény:
#86 egypolgar
Meg kell nézni a pártok kampányát a költségek nagyságrenddel nagyobbak mint a bevallott jövedelem ..az MSZP-nél is a FIDESZnél is..csodák nincsenek és remélem nem dugdosnak pénznyomdákat sem a pártszékházban..MIBUL AMig ezt nem akarja rendbetenni a Fidesz addgi nem nyugtat meg az Ő számokérési fenyegeődzésük...az hogy majd az a kormány a saját emberei által uralt ügyészséggel el tudnak sikálni egy két nekik nem tetsző embert az lehet kielgit egy két (ezer, vagy akár többszázezer ) elvakult idiótát..engem ez nem megnyugatat hanem éppen zavar...koncepciós pereket nem szeretem és oldalfüggetlenül nem...
-
- #86
- egypolgar
- 2010.03.27. - 07:44
Előzmény:
#85 katicka
"Egyébként ez a csürhe 8 év alatt pénzt, paripát nem kímélve igyekezett a Fidesz kormány alatti visszaéléseket felderíteni, teljesen eredménytelenül"
Bizony nem sikerült nekik rávenni az ügyészséget a Fidesz kormány alatti visszaélések kivizsgálására...ez elég nagy szegénységi bizonyitvány nemcsak a magyar igazságszolgáltatásra, Fideszre de az egész országra nézvést....ez már az Ukrán szint, szinte Afganisztánt surolja...
-
- #85
- katicka
- 2010.03.27. - 07:15
Én ott voltam 89-ben a Hősök terén, és hallottam Orbán beszédét. Utána csak a komcsik voltak betojva, de azok elég rendesen. Erőszakos Bonaparténak nem Brüsszelben tartották Orbánt, hanem az itthoni komcsik terjesztették ezt, ugyancsak amiatt, mert rettegtek. Féltették a nagyon ügyesen átmentett gazdasági és később politikai hatalmukat. Valóban rossz az emberek memóriája, még a rövid távú is, hol és ki hallott itt ígérethegyeket. Legfeljebb a Népszavában olvashatni erről, ahol komcsik igyekeznek minden egyes Orbán által elmondott mondatot a saját szájuk íze szerint átírni és értelmezni. Egyébként ez a csürhe 8 év alatt pénzt, paripát nem kímélve igyekezett a Fidesz kormány alatti visszaéléseket felderíteni, teljesen eredménytelenül. Még erre is alkalmatlanok??? Egyébként tudnak mást csinálni , mint a töketlen Gyurcsány és Bajnai, mint azt hallhatod és megtapasztalhattad már 98 és 2002 között.
Aki elhitte, hogy a szocik bármikor is észre térhetnek, az nem ezen a világon él. Az ember a tapasztalataiból tanul, és az elmúlt majd száz évben ez még sosem sikerült nekik. (Nem csak a magyar történelmet nézve.) A Jobbik nagyon hangzatosan valóban rendkívül fontos és húsbavágó témákat vet fel, csak alkalmatlan arra, hogy ezeket rendbetegye. Sem szakértői, sem tapasztalata nincsen hozzá.
Legfrissebb a HetiVálasz.hu-n
-
Madridi trénertől tanulhattak a Puskás Akadémia testnevelői
- Időpont
- Ma: 16:03
-
A magyar újságíró, akinek mindenről a szex jut eszébe - Ki lehet ő?
- Időpont
- Ma: 15:58
-
Folytatódik az ügy? Kizárással fenyegették meg Schmitt Pált...
- Időpont
- Ma: 14:25
-
Súlyos dologgal vádolták meg Navracsicsot - íme a válasz
- Időpont
- Ma: 13:44
-
Kínos ügyek: Ez lesz Gyurcsány sorsa is?
- Időpont
- Ma: 11:10
hirdetés
-
Szép, kora nyárias idő lesz ma
- Időpont
- Tegnap: 05:12
-
Nehéz napok várnak a NATO-ra
- Időpont
- Ma: 08:48
-
Orbán: Magyarország egy zálogba adott ország
- Időpont
- Tegnap: 20:32
-
A haza több, mint a profitszerzés színhelye
- Időpont
- Tegnap: 11:20
-
Játékban a magyar kártya
- Időpont
- Tegnap: 14:35
-
Négy településen tartanak időközi önkormányzati választást a hétvégén
- Időpont
- 05.19: 13:28
-
Nem mindig kritizálhat őszintén a Csillag Születik zsűrije?
- Időpont
- Ma: 11:44
-
Holnap néhol felhőszakadás
- Időpont
- Ma: 04:40
-
Félidőben a kormány - Cséfalvay: küzdelmes két év volt
- Időpont
- Tegnap: 09:00
-
A Ponta-kormány „szolidaritási” adót akar kivetni a magas közalkalmazotti bérekre és nyugdíjakra
- Időpont
- 05.19: 09:37
-
Orbán: Magyarország egy zálogba adott ország
- Időpont
- Tegnap: 20:32
-
Nehéz napok várnak a NATO-ra
- Időpont
- Ma: 08:48
-
Európai tetthelyek
- Időpont
- Ma: 11:10
-
Schmitt Pál plágiumügye is napirendi pont lesz a NOB ülésén
- Időpont
- Ma: 14:25
-
Holnap néhol felhőszakadás
- Időpont
- Ma: 04:40
-
Kétségbe vonták a Fidesz konzervativizmusát
- Időpont
- Ma: 10:48
-
Vasárnap konfirmált Hagyó Miklós
- Időpont
- Tegnap: 18:55
-
Nem mindig kritizálhat őszintén a Csillag Születik zsűrije?
- Időpont
- Ma: 11:44
-
Tadic pártja fölényesen győzött
- Időpont
- Ma: 06:41
-
Az adósság növelése már nem járható út
- Időpont
- Tegnap: 19:21
HETILAP
hirdetés
