Férgek

Stumpf András
- nezopont_online@hetivalasz.hu
Utolsó módosítás:
2012.01.10. - 19:01
Létrehozás:
2011.12.07. - 11:44
2011.12.07. - 11:44
 

Gratulálok, Szlovákia! Legyőztél egy nemzetbiztonságilag rendkívül veszélyes, százéves magyar tanárnőt.

hirdetés
 

Ritkán kívánkozom valamely kolléga bőrébe, de tegnap-ma igencsak sajnálom, hogy nem vagyok Deutsch Tamásba ojtott Bayer Zsolt.

„Ti, ott Pozsonyban! Igen, ti, elmeroggyantak! Európa szemete, ti! Szopjatok lovat! Szvatoplukét, mondjuk."

Ennyit írnék, ennyit kellene csak, magyarázat, kifejtés nélkül, egyszerű dühkitörésként, emberből vagyunk ugye, vannak érzelmeink, amikor embertelenséget látunk, a hatalom packázását életekkel, a fene se akar reálpolitikus elemzésekbe bocsátkozni, elmentek ti az édesanyátokba, ennyi. A brandbitorlás mégsem volna szép dolog, pötyögök hát tovább.

Remélem, mindenki tudja, miről írtam eddig, legalább itthon, noha valójában egész Európának tudnia kellene, világnézeti, politikai kötődéstől függetlenül minden magyar „értelmiségi" aláírásának ott kellene már díszelegnie egy, az Európai Parlamentnek küldött nyílt levél alján, egy levélén, amely vitanapot követel mindenféle meghallgatásokkal, meg Szlovákiát elítélő közös nyilatkozatot. Az Európai Bizottságnak Pozsonyba illene küldenie egy, az ügyet kivizsgáló delegációt magától is, de persze nem fog. A magyar médiatörvény, az igen, az megérdemel minden ilyet.

Tamás Ilonka nem.

Tamás Ilonka, aki majd' száz éve született az Osztrák-Magyar Monarchiában, soha, senki nem kérdezte meg, le kíván-e mondani magyar állampolgárságáról, egyszerűen meghúzták az új határokat, tetszik vagy sem, lett belőle csehszlovák állampolgár, aztán újra határokat húzogattak, lett belőle szlovák állampolgár. Nem is akármilyen, egyébként. A Szlovák Köztársaság aranyplakettjét is kiérdemelte pedagógiai munkásságával, most, a százhoz közel is nyugdíjasklubot vezetett, hasznos, fontos tagja volt a közösségnek.

Áprilisban gyorsított eljárással kapta meg a magyar állampolgárságot. Akkor Pozsonyban még azt hazudták, ezért nem veszíti el a szlovákot. Most meg elvesztette. Fenét vesztette el, persze. Ez az elvesztés a gyáva, kisstílű, cinikus férgek (ejtsd: szlovák kormány) szóhasználata. Elvesztette? Ment Ilonka néni, rótta Rimaszombat poros utcáit, nem figyelt oda, egyszer csak kiesett a zsebéből a szlovák állampolgárság, elvesztette, nem találja, hát, ez van, nagyon sajnáljuk, de nincs mit tenni? Nem, dehogy. Nem elvesztette, hanem megfosztották az állampolgárságától. A jogaitól. Attól a jogától, hogy döntéseivel is részt vehessen a közösség életében, amelyhez tartozik, amelyért annyit tett. Rimaszombatéban, Szlovákiáéban.

Tamás Ilonkát Magyarországra hozta itt élő lánya. Injekciózni kell az édesanyját, nyugtatóra van szüksége, annyira felzaklatták az események.

Gratulálok, Szlovákia! Győztél. Legyőztél egy nemzetbiztonságilag rendkívül veszélyes, százéves tanárnőt. Elment. Huhh, fellélegezhetsz. Gigászi küzdelem volt, de ilyen egy erős ország, na.

Figyelte a kedves olvasó egyébként, hogy egyszer sem szlovákoztam? Végig Szlovákiáztam és Pozsonyoztam. Nem véletlenül. Az alábbi, hivatalos pozsonyi közlés magyarázza ezt, s mutatja egyúttal a Kárpát-medence, azon belül is ennek a magyarságnak nevezett izének a tragédiáját. Idézem.

„Minden állampolgár, aki felveszi egy másik ország állampolgárságát automatikusan elveszíti a szlovákot." - közölte Grendel Gábor, a belügyminisztérium szóvivője.

Idézet vége.

Sírni, dühöngeni, hányni kell ilyenkor?

 
Megosztom:
0
cikk értékelése
/jegyzet/fergek-43782/
jelenlegi érték
szavazatok száma:
131

Kapcsolódó hozzászólások

További hozzászólások

Összesen 57 db -

Új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!
  1. #57
    zsil
    2011.12.09. - 22:49

    Előzmény:
    #56 szaszivadek
    Nem azért "tépik" a szájukat, hogy szlovák állampolgárok lehessenek, mert azok, hanem, hogy ne fosszák őket meg azért, mert magyar állampolgárok is lettek!
     
  2. #56
    szaszivadek
    2011.12.09. - 17:19
    Érdekes! Magyar állampolgárok tépik a szájukat, hogy szlovák állampolgárságot kapjon valaki. Egyébként az állampolgárság kérdése minden államnak belügye. Nem tudom a "mininapóleon" tűrné-e, hogy nálunk ne a törvényeink szerint döntsenek a hatóságok.
     
  3. #55
    peep
    2011.12.09. - 10:12

    Előzmény:
    #54 KO_bela
    Mi az, a dákó? (Billiárdban tudom, de az etnikumokra vonatkozóan jó lenne nem átvenni a románok célzottan nacionalista mantráját). Maradjunk az oláhnál, de a román is megfelel.
     
  4. #54
    KO_bela
    2011.12.09. - 07:33

    Előzmény:
    #53 KO_bela
    most látom mennyi elütés van benne:

    drága spider!

    Információ hiányában én is lebutaságozhatnám mások érveit.

    csak akkor nem magyar állampolgár, ha nem magyar állampolgár gyermekeként született.

    alkotmányunk szerint magyar állampolgárnak magyar állampolgár a gyermeke
    tudtommal több ilyen visszahonosított állampolgár is megkapta magyar állampolgárságát

    az meg elgondolkodtató, hogy Kend engem vádol butasággal és ezt TRIANONNAl támasztja alá

    azzal meg inkább ne is kezdjünk semmit, hogy horngyuszi és főleg kunczegábor belügyminisztersége idején szigorították annyira az állampolgársági törvényt, hogy egyszerűbb legyen araboknak és kínaiaknak megkapniuk, mint a külhoni magyaroknak visszakapni azt

    vagyis: kend vagy információhiányos, vagy inkább trianonnal és libsi állampolgársági törvénnyel igazolja az igazolhatatlant, a nemzet elárulását

    csak nem tót, rác, dákó vagy egyéb vér csörgezedik kendben?
     
  5. #53
    KO_bela
    2011.12.09. - 07:29

    Előzmény:
    #48 spider
    drága spider!

    Információ hiányában és ni lebutaságozhatnám mások érveit.

    csak akkor nem magyar állampolgár a ha nem magyar állampolgár gyermekeként született.

    alkotmányunk szerint magyar állampolgárnak magyar állampolgár a gyermeke
    tudtommal több ilyen visszahonosított állampolgár is megkapta magyar állampolgárságát

    az meg elgondolkodtató, hogy Kend engem vádol butasággal és ezt TRIANONNAl támasztja alá

    azzal meg inkább ne is kezdjünk semmit, hogy horngyuszi és főleg kunczegábor belügyminisztersége idején szigorították annyira az állampolgársági törvényt, hogy egyszerűbb legyen araboknak és kínaiaknak megkapniuk, mint a külhoni magyaroknak visszakapni azt

    vagyis: kend vagy információhiányos, vagy inkább trianonnal és libsi állampolgársági törvénnyel igazolja az igazolhatatlant, a nemzet elárulását

    csak nem tót, rác, dákó vagy egyéb vér csörgezedik kendben?
     
  6. #52
    koronaszep
    2011.12.08. - 19:28

    Előzmény:
    #2 ziziszsil
    Igazad van .
    A hathatós érdekérvényesítéshez kell egy erős gazdasággal bíró, politikailag és jogállamilag stabil ország, meg egy csomó szövetséges, jóbarát, akik adott esetben kiállnak velünk együtt a számunkra fontos, demokratikus ügyek mellett.
    Asszem', ezek közül ránk egy feltétel nem áll mostanában.
    A magyar kormány és vezetője mint a viccbéli agresszív kismalac, nem egyeztet, nem
    "politizál", nem lobbizik, nem alkuszik, hanem jogot formál magának, kinyilatkoztat, kioktat, kiebrudal, mindenféle előzetes hatástanulmány nélkül, zsigerből dönt.
    Nincs mit csodálkozni azon, ha nem vagyunk szimpatikusak, ha magasan tesznek ránk, ha nincs egy barátunk sem, aki kiállna értünk, velünk.
     
  7. #51
    geschteiner
    2011.12.08. - 16:38
    Ugyan,golyószóróval mit lehetett valaha is elintézni?Semmit.Mit csinált Mahatma Gandhi?Semmi mást csak öntudatra ébresztette a népét.,,Egy népnél sem vagyunk alább valóak"mondta a mi Zrinyi Miklósunk, ami nem jelenti azt ,hogy különbek vagyunk,de ezt igen is minden egyes magyarnak tudnia és követelnie kell,hogy mindenki köteles ezt tiszteletbe tartani.Csóri Sándor írta valahol ,amikor Izraelbe járt Jeruzsálemben egy ház mellett elhaladva azt mondta izraeli kísérője:,,ha valamelyik zsidó embernek valahol a világon rálépnek a tyúkszemére, ebben a házban már másnap tudják!"Nos erről van szó.Tehát a legszelídebb magyar hiteles ember pl.Böjte Csaba vagy valaki hasonló,azt mondja hogy holnap 12 órakor odamegyek a Tanító Néni házához és addig el nem jövök amíg magyar állampolgárságát vissza nem kapja,és szeretettel várlak ide benneteket honfitársaim,de egy feltétellel:semmi hőbörgés,üres kéz és egy -egy szál gyertya!Most is hülyeséget gondolok talán,kedves magyarok?
     
  8. #50
    terla
    2011.12.08. - 11:01
    egy-válasz és vadmadár hsz-a áll közel hozzám.
    Egyrészt az idős hölgy nem érdemelt ilyem bánásmódot. Ez a szlovák vezetés szégyene
    Másrészt a szlovák politikai vezetők éa szavazótáboruk frusztrált a közös történelmünk rájuk nézve kedvezőtlen tényei, vonatkozásai miatt. Persze a történelmi magyar uralkodó osztályok hibái-bűnei is beleértendők ebbe.
    Harmadrészt a Fidesz vezetés a honosítási ceremóniákkal a külhoniak érzelmi kötődését szeretné megerősíteni és szavazótáborát ez által is növelni. Ezt be kell látnunk, ha kedveljük a Fideszt, ha nem. Vagy egyik pártot sem:-((
     
  9. #49
    spider
    2011.12.08. - 10:19

    Előzmény:
    #41 Vorian
    De mellény nékül sem.
     
  10. #48
    spider
    2011.12.08. - 10:18

    Előzmény:
    #47 KO_bela
    Butaságot írsz.

    Aki pl Trianon(vagy 1938 után Nagy-Magyarország területén született vagy magyar államplgárásggal rendelkezett)után született, az már nem lehet állampolgár a fent hivatkozott alapon.

    Más a honosítás, itt tartózkodás, itt éllés esetén és más a tömeges megadás, a nem itt dolgozó, és be nem jelentett személyek esetén.

     
  11. #47
    KO_bela
    2011.12.08. - 08:21
    hogy az érem másik felét is lássuk
    1.
    a tót alkotmány (mint legmagasabb jogi aktus) nem engedi az állampolgárság elvételét egy alacsonyabb rendűre hivatkozva veszik azt el

    2.
    a magyar alkotmány leszármazási alapon rendelkezik az állampolgárságról vagyis egyetlen határon túli magyar sem veszítette el soha állampolgárságát
    - a coclib kormány mégsem engedte végrehajtani azt
    sőt
    - a jelenlegi jogszabály is "honosít" és nem visszaad!

    van hasonlatosság?

    ha egyszerűbben fogalmazok:
    Ilonka néninek VOLT magyar állampolgársága, amikor a szlovákot megkapta!

    Akkor most hogyisvanez???
    Megmondom:
    Az idióta kodifikátorok az igazságügyben el*úrták. Nem kicsit, nagyon!
     
  12. #46
    saller3d
    2011.12.08. - 06:39

    Előzmény:
    #43 peep
    Nekik van slotájuk,ficójuk,nekünk meg van orbánunk,ezek mind eszement lények, fejjel mennek a falnak,de a követőik is.A megbolondított öreg hölgy mint példa átjön ide kap kis házacskát,nyugdíjat ,és él még egy darabig az orbán és hasonlók által gerjesztett sötétben,sőt jöhet a többi 5 millió magyar is haza,az álom hazába,hisz bírja ez a nemzet,amíg ki nem pusztul vagy be nem olvad a népek kohójába a többi nemzetekbe.De orbán csak menetel szembe a 7 milliárdnyi világgal,gyorsítva nemzetünk kihalását.Persze ő nem tudja hogy okos ember előbb gondolkodik és utána cselekszik.,persze ő az iskolában is ilyen volt amikor is kidobta az ablakon a tejbe pepícét .Persze ti csak kövessétek támogassátok az őrülteket,legalább a kín rövidebb ideig tart és gyorsabban eljő a kegyes halál!
     
  13. #45
    peep
    2011.12.07. - 22:51

    Előzmény:
    #34 geschteiner
    "Csoda e hogy annyira megromlottunk, hogy soha nem állunk ki senkiért semmiért?"
    ---------------------------------------------------------------------
    Nem romlottunk meg, kedves geschteiner!
    Ez, amit itt olvas és ami elkeseríti, ez nem az ország hangja, ez a magyarországi férgek hangja.
    Ha szeretné tudni, hogy körülbelül mit gondolnak az emberek erről, amit Stumpf írt, látogasson el a mandiner.hu-ra, ott szemlézik.a cikket.
    Érdemes megnézni, hogy bízzon és reménykedjen.
     
  14. #44
    peep
    2011.12.07. - 22:42

    Előzmény:
    #42 prekonzi
    SZÁNALMAS HOGY ILYEN PRIMITÍV ÉS GYŰLÖLKÖDŐ ÍRÁS MEGJELENHETETT AZ ÁLLÍTÓLAG POLGÁRI, KERESZTÉNY, KONZERVATÍV ELVEKET VALLÓ HETI VÁLASZON!
    ---------------------------------------------------------------------
    Ne ezen szánakozz konzika, hanem azon, hogy miként reagálnak itt egyesek.
    Mert téged, még meg is értenélek, de jobban megértem most a Stumpf Andrást, hogy elszakadt nála a cérna.
    A kiskamaszoknak is jót tesz egy atyai nyakleves, ha nem bírnak magukkal és mértéket tévesztenek.
     
  15. #43
    peep
    2011.12.07. - 22:35

    Előzmény:
    #38 saller3d
    Sallerka!
    Elolvastam - mert mazochista vagyok -, mindazt, amit ide méltóztatott firkálni.
    Most már tudjuk, hogy az ország nyomorban, a gazdaság összeomlott, Orbán elárul bennünket (maga ugyan kis o-val írja), az ország ebek harmincadjára engedve, hülyék és hitvány gazemberek bitorolják a hatalmat. Jó, rendben, maga így látja.

    Azt is tudjuk, hogy a szlovák emberek jó emberek, vajból a szívük és élnek halnak a magyar-szlovák barátság fenntarthatóságáért. Mindezt tudjuk, hiszen maga mondja.
    Na, de ha már ennyire tájékozott, akkor kiterjeszthetné az ismereteit, hogy ne bennünket, magyarokat hibáztasson ezért az elkúrt helyzetért.
    Szabad jönni, menni, határokon át - miként írja - de hát még Sólyomnak sem lehetett köztársasági elnökként!
    Hogy ez csak politika?
    De, hát Malina Hedviget a hazájában verték meg rohadt tót suhancok, mert magyarul beszélt a telefonján. Soroljam sallerka? mert még tucatjával tudnám.
    Maga ne szítson itt a magyarok ellen hangulatot, jó? Maga azzal tenné a legjobbat, ha befogná a pofáját.
    Bennünket hibáztat a kialakult helyzetért, bennünket csitítgat? Talán nézzen körül a kedves tót atyafiak között, hiszen azoknak éppen elment az eszük.
    Nálam nem hiszem, hogy jobban ismeri a felvidéki viszonyokat. Igen, van, nem is kevés baráti indíttatású szlovák ember. De mégis azokat szavazzák hatalomba, akik magyar fóbiások. Miért lehet a magyar kártyát végső aduként mindig bedobni? Gondolkozzon el ezen!

    Ugyan meddig kellene a nyilvánvaló provokáció elől a nyugalom miatt visszahúzódnunk?
    Amíg lesznek olyanok a szlovák politikában, mint a Slota, meg a Fico, addig sok remény nincs a súrlódásmentes szomszédi viszonyra, ez most már világos. Ezt pedig a szlovákoknak is a tudomásukra kell hozni, hogy beláttuk az eddig is nyilvánvalót (természetesen, maga kivétel ez alól).
    Háborút pedig ne emlegessen, mert nem lesz. De ha lenne, megnézném, hogy maga hol állna.
     
  16. #42
    prekonzi
    2011.12.07. - 22:32
    SZÁNALMAS HOGY ILYEN PRIMITÍV ÉS GYŰLÖLKÖDŐ ÍRÁS MEGJELENHETETT AZ ÁLLÍTÓLAG POLGÁRI, KERESZTÉNY, KONZERVATÍV ELVEKET VALLÓ HETI VÁLASZON! Messzemenőleg elítélem a szlovák állam eljárását az ügyben, de semmivel sem jobb, semmivel sem európaibb Stumpf megnyilatkozása, a magyar jobboldal szégyene, hogy ezt megengedik, megengedjük magunknak!!
     
  17. #41
    Vorian
    2011.12.07. - 22:16

    Előzmény:
    #35 geschteiner
    ontudattol nem leszel golyallo:)
     
  18. #40
    1qwasyx
    2011.12.07. - 21:49
    Ej! Pedig az új Alaptörvényünk is milyen ócskára sikeredett! A gazdaságunkról, költségvetésről nem is szólva. Nem azzal kellene inkább foglalkozni? Az több tízezer embert fog elüldözni ebből az országból.

    Sírni, dühöngeni, hányni kell ilyenkor?
     
  19. #39
    peep
    2011.12.07. - 21:43

    Előzmény:
    #25 pedroamigo
    "....az eb sem szólt hozzád én Andráshoz címeztem mondandómat."
    ---------------------------------------------------------------------------
    Akkor írj neki egy levelet. Ez közösségi portál.
    Remélem, nem kell kifejtenem, hogy mekkora hülye vagy, ha ezt nem érted.
    Mellékesen, ha azt hiszed, hogy nem értek ahhoz a stílushoz, amilyet te a tisztsséges hang ellenére megengedsz magadnak, akkor tévedsz.
    Az ilyen mikróbákat, mint te, különösebb megerőltetés nélkül is el tudom küldeni a büdös p....ba, csak nincs hozzá kedvem.
    Ez egy érdemi válasz a fikázmányodra. Ez a te szinted.
     
  20. #38
    saller3d
    2011.12.07. - 21:30

    Előzmény:
    #35 geschteiner
    Ideje észhez térned,se pénzünk se fegyverünk,se tehetséges miniszterelnökünk nincs,de orbán mindenkit ellenségnek tekint aki nem pártolja eszement ötleteit.Nos ennek az eszement ötletnek az áldozata a szóban forgó öreg hölgy ,de te is és minden magyar akit sikerült félre vezetni,megvezetni,még azok is akik tudják hogy a hazugság nem gyógy ír a sérelmekre! /Szedd össze magad fiú!/
     
Új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!
További hozzászólások

Összesen 57 db -

hirdetés

HETILAP

hirdetés