A jobboldali közönség kiakadt, pedig valójában a baloldalinak kellene berágnia.
Csak nyugalom! Mert látom az idegességet, érzem a dühöt, hogy miként mer demokráciáról, sikerekről beszélni ez a pofa, amikor a rendszerváltás utáni leggusztustalanabb időszakot hagyta maga után, a lehető leggusztustalanabb módon.
Jogos a felháborodás, de mégsem: Gyurcsány Ferenc tegnap ugyanis nem hozzánk beszélt. Nem a népet akarta egységesen megszólítani, nem a jobboldalnak akarta eladni a szokásos űbergagyi árokbetemetős baloldali dumát, és még csak nem is az MSZP valamennyi szimpatizánsának címezte legújabb produkcióját.
Gyurcsány Ferenc a keménymagnak játszott, jelezve, hogy ezerrel jobb arc, mint ez a kis béna Mesterházy, akinek egyetlen feladata, hogy elvigye a biztos bukás balhéját. Nem tudom, az MSZP jelenlegi kormányfőjelöltje nézte-e a közvetítést, de ha igen, akkor valószínűleg sírva verte a fejét a falba, hogy hagyta magával elhitetni: a Magyar Szocialista Pártban nem csak Kiss Péter örök.
Péntek délután Gyurcsány tehát jelezte, hogy él és virul, ráadásul harcra kész. Persze nem az országgyűlési voksolást akarja megnyerni a szocialistáknak, hanem már a választások utáni zűrzavaros időszakra készül. Mert a volt kormányfő ugyan kakiban hagyta úgy a pártját, mint az országot, de nem végleg.
Gyurcsány szeret játszadozni, és ehhez a parlament kiváló terep. Már ott zsezsegnek a fejében az Orbán-szivató beszédfoszlányok, már összeállt az egész teátrális politikai show, a nemzetéért aggódó, igaz hazafi, egyetlen demokrata, a progresszív Gyurcsány Ferenccel a főszerepben.
Csakhogy a visszatérés nem lesz olyan sima, mint ahogyan az a bukott pártelnök képzeli. Az MSZP az 1990-es megzuhanáshoz hasonló állapotokra készülhet: állás nélkül maradó szocialista talpasok, megszűnt státusú önkormányzati káderek, a polgármesteri, alpolgármesteri székből a semmibe hulló pártkatonákkal kell majd Gyurcsánynak elhitetnie, hogy neki mindehhez semmi köze.
Hogy ez a kölyökképű Mesterházy szúrta el a dolgot: emlékeztek, elvtársak, március 19-én micsoda beszédet tartottam? Na, úgy kellett volna végigtolni a kampányt, csak hát ez az Attilagyerek...
Szóval, ismétlem, nyugi, Gyurcsány most nem nekünk fáj.
- cikk értékelése /jegyzet/gyurcsany-beszolt-mesterhazy-zokogott-28037/
- jelenlegi érték
- szavazatok száma:
- 84
Kapcsolódó cimkék
Kapcsolódó hozzászólások
Új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!-
- #79
- cigányember
- 2010.03.28. - 15:32
Előzmény:
#75 oregkoma
Ne csodálkozz,te vén marha!Miért provokálsz valakit ok nélkül?Mi közöd a ruhájukhoz?Miért kötözködsz?Kezdjük azzal,hogy ha a pofádat arra a szóra nyitod ki,hogy fasiszta,már az "f" betűnél le kellett volna ütni!Foglalkozz a bátor nyalókutyáddal,meg a maszopos tagkönyveddel. -
- #78
- Obulus
- 2010.03.24. - 23:23
Előzmény:
#75 oregkoma
Igaza van. Én. Nem volt helyes, nem is állítottam soha.
Ugyan ezt csináltam annak idején az orosz megszálló tisztekkel is.
Azokat is annyira utáltam, mint ezeket a fasisztákat. -
- #76
- zsil
- 2010.03.23. - 08:20
Előzmény:
#75 oregkoma
Kedves Öregkoma!
Ez a hülye nem zsidó, /mert egy zsidónak van esze/, ez egy szimpla kiképzett provokátor Gyurcsányék szolgálatában!
Ha engem ütött volna meg, a szemét kiszedtem volna, mehetett volna panaszra a Jóistenhez!
A Gárdisták nem verték agyon, ez is azt bizonyítja, hogy az obulus-féléknél már nincs aljasabb teremtmény a Földön, a provokátor a hatalom embere, érinthetetlen, amíg a hatalom védi. /Vagy az elmegyógyintézet lökte ki a kapun/.
Minden áron azt akarta hallani, hogy valaki zsidózza ! Adtam volna én neki zsidózást, hogy kétszer is meggondolta volna!
Az ilyet vagy észre sem szabad venni, vagy feljelenteni állatkínzásért, mert lejáratta a kutyáját!
/Én meg természetesen nem vagyok Jobbikos, de utálom és ki nem állhatom az álnok, hazug, sz*r embereket/. -
- #75
- oregkoma
- 2010.03.22. - 18:46
Előzmény:
#43 Obulus
"..Odaszóltam nekik, hogy -miért nem takarodtok innen el, fasiszták? Erre ők -Mi van, mit dumálsz? Én, --miért nem takarodtok innen el, fasiszták? Az egyik, - zsidó vagy? Én,- Miért, ha az lennék az baj lenne? Az egyik, -Na húzz el innen, mert megetetjük veled a kutyádat. Én, (megvetően) -fasiszták. Ők ketten is, - Büdös zsidó. Én -Mocskos fasiszták. Ekkor a négy közül az egyik fenyegetően megindult felém, látszott, hogy támadni akar (még arra is jól emlékszem, hogy előtte körülnézett) amikor odalépett elém, akkor ököllel arcon vágtam. Erre odarohant a másik három is, és ütöttek rúgtak ahol értek, közben azt üvöltözték, hogy -Büdös zsidó, büdös zsidó. Én meg védekeztem, ahogy tudtam, de a kutyámra is kellett figyelni, az ő pórázát is szorítottam. Ez így volt. Lehet ebből tanulságot levonni, én levontam. De nem azt, hogy ezentúl befogom a pofámat. Soha!"
"Kevdes" Obulus!
Ki szólt a másikhoz először? Ki ütött először??
Csak a kutyádat sajnálom.
Négy embert az öltözete alapján ítéltél meg. Beléjük kötöttél, először ütöttél...
Szerinted tényleg ez a helyes???
////Mielőtt én is kapok, csak megjegyzem, hogy én SOHA nem zsidóztam, nem cigányoztam, sőt még barátaim is vannak közöttük//// -
- #74
- oregkoma
- 2010.03.22. - 18:33
Előzmény:
#67 egypolgar
"....mondhatni a JÓ és rossz, GONOSZ megitélésének nehézségeiről is sajátos elképzelésük van..."
Kedves egypolgár!
Ezek nem jogi kategóriák. A gonoszt soha nem fogják elítélni, de ezt nem is mondta senki. Azt (azokat) kell (kellene) elítélni, akik bűncselekményt követnek el.
Ez a bíróságok dolga, nem politikai kérdés. -
- #73
- oregkoma
- 2010.03.22. - 18:30
Előzmény:
#67 egypolgar
"...1. - aki elszámoltatást emleget éspedig úgy, hogy
2. - azt az új kormánytól várja
ANNAK meglehetősen furcsa elképzelései vannak, lehetnek
A. - a demokráciáról annak magyar változatáról,
B. - a magyar igazságszolgáltatásról,..."
Kedves egypolgár!
Talán furcsa az "elképzelésem", de a jelenlegi magyar jogrendben mentelmi jog mögé bújhatnak a képviselők.
A nyugati világban egyébként nem létezik "igazságszolgáltatás" !!!! Ne is legyen. Ami errefelé működik, azt "jog szolgáltatásnak" nevezik. ((Ez jó így))
A törvénysértések üldözése pártsemleges. Ha az új kormány megszünteti a mentelmi jogot, az minden képviselőre vonatkozni fog. -
- #72
- oregkoma
- 2010.03.22. - 18:23
Előzmény:
#69 Professzor
"...Gyurcsány komolyan gondolja, hogy pártja még jó pozíciókat tud szerezni..."
Kedves Professzor!
Egy fizika prof mondta egyszer: "..reménykedni mikor nincs remény, ostobaság, nem erény.."
:) Milyen igaza volt! -
- #71
- Lali52
- 2010.03.22. - 13:32
Előzmény:
#57 gradit
Erdemes volt elolvasni! Ez tenyleg fletorol keszult, lehet, hogy a kezelolapja, mint az oszodi beszed kiszivargott? -
- #70
- Professzor
- 2010.03.21. - 23:10
Előzmény:
#57 gradit
Köszi a linket, gradit, illeik Gy.re.
Egyébként egyetértek, és szerintem Dévényi is csak nyugtatgatni akar. Szerintem nem összeesküvéselmélet, hogy Magyarországnak, mint államnak sok ellensége van, és nekik is érdekük többek között Gyurcsány működése. -
- #69
- Professzor
- 2010.03.21. - 23:04
Szerintem tévedésben van a cikkíró. Gyurcsány komolyan gondolja, hogy pártja még jó pozíciókat tud szerezni. Én sokkal inkább Nyiri János gondolabeli cikkével értek egyet, ha nem is minden gondolatával. Ha ugyanis a Fidesz nem szerezne abszolút többséget a választásokon a parlamenti mandátumok tekintetében, akkor káosz alakulna ki Magyarosrzágon, de egy biztos, Orbán Viktort végleg kiütnék akkor a hatalomból. Ezt célozza meg Gyurcsány, legalábbis az agyában. Szerintem nem esélytelen a dolog sajnos. -
- #68
- zsil
- 2010.03.21. - 21:02
Előzmény:
#63 egypolgar
"(azaz O.V. is felelős) "
***
Csodálnám, ha nem ezt óbégatnád, Te szerencsétlen nickgyáros!
-
- #67
- egypolgar
- 2010.03.21. - 20:50
Előzmény:
#64 egypolgar
Elnézést azért ismétlem meg a hozzászólást mert a felsorolás nem volt teljesen világos-
"Az esetleges bűnösök elitélésére van egy többé kevésbbé bevált mód,
éspedig az igazságszolgáltatáson keresztül (római jog stb)...
- Ha pedig igazán belegondolna mindenki (persze aki ilyesmire képes is egyáltalán )
1. - aki elszámoltatást emleget éspedig úgy, hogy
2. - azt az új kormánytól várja
ANNAK meglehetősen furcsa elképzelései vannak, lehetnek
A. - a demokráciáról annak magyar változatáról,
B. - a magyar igazságszolgáltatásról,
- beleértve - a sokak által jobboldali uralom alatt működő - biróságot, ügyészséget....
(a Rendőrséget nem felejtettem ki, de azt a nyomozásban félreállithatja az ügyészség, de hogy felügyelheti ((űberelheti minden lépését)) az biztos)
C.- egyáltalán az egyes politikai oldalak erkölcsi szintjéről és
FELOSZTÁSUKRÓL JÓKRA - NEMJÓKRA....
D. - mondhatni a JÓ és rossz, GONOSZ megitélésének nehézségeiről is sajátos elképzelésük van... -
- #66
- egypolgar
- 2010.03.21. - 20:44
Előzmény:
#65 egypolgar
De azt hiszem akikre én gondoltam azok vagy nem tudnak vagy nem akarnak belegodolni ebbe....nos én demokrácia ide vagy oda kicsit mégis félek...ha nem is éppen a börtöntől (egyelőre) csak attól hogy a teljesen sötétek válnak hangadóvá ha igy haladunk.. -
- #65
- egypolgar
- 2010.03.21. - 20:41
Előzmény:
#64 egypolgar
Rövidebben szólva....ha valaki olyannak tartja a magyar igazságszolgáltatást, hogy csak a következő kormány alatt lehet igazságot szolgáltatni nopláne ennek egy személy a letéteményese mondjuk Orbán Viktor akkor azért régen rossz ha valaki mégis ezt godolja a jó utnak az ne felejtse, hogy mások meg Vonában és-vagy Molnár Osziban látják a jövendő igazságosztót...meg kell mondjam szerintem ez elég beteges gondolat....
na Dévényi Uramöcsém ez a téma megérne egy flekk-nyi irást.. -
- #64
- egypolgar
- 2010.03.21. - 20:36
Az esetleges bűnösök elitélésére van egy többé kevésbbé bevált mód éspedig az igazságszolgáltatáson keresztül (római jog stb)...
Ha pedig igazán belegondolna mindenki (persze aki ilyesmire képes is egyáltalán )
1.- aki elszámoltatást emleget éspedig úgy, hogy
2.- azt az új kormánytól várja
ANNAK meglehetősen furcsa elképzelései vannak, lehetnek
- a demokráciáról annak magyar változatáról,
- a magyar igazságszolgáltatásról,
- beleértve - a sokak által jobboldali uralom alatt működő - biróságot, ügyészséget....
a Rendőrséget nem felejtettem ki, de azt a nyomozásban félreállithatja az ügyészség, de hogy felügyelheti (űberelheti minden lépését) az biztos
- egyáltalán az egyes politikai oldalak erkölcsi szintjéről és BESOROLÁSÁRÓL....
- mondhatni a JÓ és rossz, GONOSZ megitélésének nehézségeiről -
Elszámoltatás is lehet...csak amit Orbánék néha emlegetnek a politikai elszámoltatás az legfeljebb a saját oldal irányába korrekt ha elfogulatlanul hajtják végre..
A MÁSIK oldal elszámoltatása azonban ugyan szintén lehetséges, de nem a demokrácia idején aktuális....
Szerintem Józsit is el kellene számoltatni, mert Torgyán verte szét a világbajnok agráriumunkat, Zsigát is el kell számoltatni, mert Járai károkozása is felmérhetelen nagy volt igaz mindkettő Orbán idejében volt (azaz O.V. is felelős) -
- #62
- zsil
- 2010.03.21. - 20:19
Az MSZP-nek teljesen mindegy, hogy Feri, vagy Mesterházy.
Lendvai Ildikó többször kijelentette, hogy ők arra a lóra tesznek, amelyik biztos befutó.
Most bajban vannak!
Feri kell a szavazóknak, ők meg félnek a dossziéitól. -
- #61
- egypolgar
- 2010.03.21. - 20:19
Előzmény:
#59 egypolgar
"Csakhogy a visszatérés nem lesz olyan sima, mint ahogyan az a bukott pártelnök képzeli. Az MSZP az 1990-es megzuhanáshoz hasonló állapotokra készülhet: állás nélkül maradó szocialista talpasok, megszűnt státusú önkormányzati káderek, a polgármesteri, alpolgármesteri székből a semmibe hulló pártkatonákkal kell majd Gyurcsánynak elhitetnie, hogy neki mindehhez semmi köze"...de dicsérnem is kell Dévényi urat, mert milyen előrelátó milyen okosan figyelmezteti az alighanem elhamarkodott lépésre készülő Gyurcsány Ferencet...na ez nagyon rendes dolog volt... -
- #60
- zsil
- 2010.03.21. - 20:16
Előzmény:
#48 Obulus
"Gondolod, ha Gyurcsányt felakasztanák, akkor helyreállna a közrend és az ország felvirágozna?"
***
Nocsak, Te már átmentél kötélgyártóba?
Ferit nem kell felakasztani, Ferit el kell számoltatni.
Legfrissebb a HetiVálasz.hu-n
-
Végzetes esetek: Dobog a szívük, de halottnak nyilvánították őket
- Időpont
- Ma: 14:50
-
Invázió: Óriási puhatestű lények szaporodnak a tengerentúlon (fotó)
- Időpont
- Ma: 12:20
-
Szemét, lincshangulatú cikkek Magyarországról
- Időpont
- Ma: 11:02
-
Nem várt javulás: Különös 2012-es hazai adatokra derült fény
- Időpont
- Ma: 10:20
-
Nagyon kiosztotta a hatásvadász sajtót a Fidesz alelnöke
- Időpont
- Ma: 09:07
-
"Gyászmenet" a Malévért
- Időpont
- Tegnap: 14:24
-
Bizalmat kapott az Ungureanu-kormány
- Időpont
- 02.09: 14:50
-
Késnek a vonatok a ceglédi vonalon
- Időpont
- Tegnap: 06:21
-
"Magyarország fasizmusáról" a bolíviai napilapban
- Időpont
- Tegnap: 08:37
-
Schmitt Pál részt vesz az Arraiolos-csoport találkozóján
- Időpont
- Tegnap: 08:03
-
Betiltják a palackozott vizek árusítását a Grand Canyon térségében
- Időpont
- 02.09: 19:22
-
Extrém hideg!
- Időpont
- 02.09: 18:46
-
Csak 55 ezer forintos vörösbort hajlandó fogyasztani a francia államfő
- Időpont
- Tegnap: 20:05
-
Tarlós: a főváros még egyszer átvizsgálja a helyzetet a Városházán és cégeinél
- Időpont
- Tegnap: 17:35
-
Kósa Lajos Pető Ivánnal együtt köszöntötte Göncz Árpádot
- Időpont
- Tegnap: 20:35
-
Konyec filma
- Időpont
- Tegnap: 15:25
-
Kósa Lajos Pető Ivánnal együtt köszöntötte Göncz Árpádot
- Időpont
- Tegnap: 20:35
-
Gyurcsányt és Kunczét kapott születésnapjára Göncz Árpád
- Időpont
- Ma: 07:30
-
Egy lincselés és ami mögötte van
- Időpont
- Ma: 11:02
-
Konyec filma
- Időpont
- Tegnap: 15:25
-
Kósa: „Hülyeségről beszél” a honi sajtó egy része puccs-ügyben
- Időpont
- Ma: 09:07
-
Tarlós: a főváros még egyszer átvizsgálja a helyzetet a Városházán és cégeinél
- Időpont
- Tegnap: 17:35
-
Magára talált a lízingpiac
- Időpont
- Ma: 10:20
-
Harmincegy éves magyar sztár, díjak nélkül
- Időpont
- Tegnap: 16:09
-
Csak 55 ezer forintos vörösbort hajlandó fogyasztani a francia államfő
- Időpont
- Tegnap: 20:05
-
Falánk óriáscsigák támadják Miamit
- Időpont
- Ma: 12:20
