Értük nem fogja tartani a hátát Orbán

"Világnézetileg legfeljebb a döglött ló semleges"

J. A.
- uzlet@hetivalasz.hu
Utolsó módosítás:
2012.02.05. - 05:41
Létrehozás:
2010.03.19. - 14:11
2010.03.19. - 14:11
 

Semjén Zsolt KDNP-elnök beszélt a korrupcióról, a Jobbikról és a cigánykérdésről a konferencián, melyen a választások kapcsán esett szó aktuálpolitikai kérdésekről, valamint felhívta rá a figyelmet, hogy világnézetileg csak a döglött ló semleges.

hirdetés
 

Legalább tíz évbe fog kerülni, hogy visszataláljunk azokhoz az állapotokhoz, melyek a 2000-es évek elején jellemezték az országot, és ebben generációs váltásra van szükség - hangzott el azon a szerdai konferencián, melyen többek között felszólalt Járai Zsigmond, a Magyar Nemzeti Bank volt elnöke és Semjén Zsolt, a Kereszténydemokrata Párt vezetője is.

A Nemzeti Kör, a Konrad Adenauer és a Hans-Seidel Alapítvány szervezésében zajló, "Vízözön után" nevet viselő rendezvényen a közelgő választások tükrében értékelték az ország helyzetét és a jövőbeli feladatokat az előadók.

„Minden hónapban egy negyedével kevesebbet keressük annak, mint amennyit kereshetnénk" - árulta el Járai Zsigmond közgazdász, a Magyar Nemzeti Bank volt elnöke, aki szerint ez a tizenhatodik havi nyugdíjnak és keresetnek megfelelő összeget jelent. Közölte azt a szomorú tényt is, hogy a bruttó hazai termék 25 százalékkal kevesebb a környező országokénál, például Szlovákiáénál vagy Csehországénál.

Járai egyetlen választ ad ennek okaira: a rossz kormányzás, a hozzá nem értés és a gazdasági párbeszéd hiánya játszik ebben szerepet, egy szűk csoport ragadta ugyanis magához a hatalmat, akik saját és a hozzájuk közel állók érdekeit tartották szem előtt, nem az ország boldogulását. „Valamennyiünk jólétéből egy negyed részt föláldozott ezért" -tette hozzá.

A közgazdász szerint Magyarország semmivel nem rosszabb, mint a velünk együtt csatlakozott más uniós tagállamok. Járai pozitívan látja a jövőt: ugyanolyanok lehetünk, mint ők, ha behozzuk a lemaradást, de ez még messze van, mert tíz évbe is belekerülhet, míg visszatalálunk ahhoz a szinthez, melyen 2002-ben tartottunk, de negyven év múlva akár az államadósságot is ledolgozhatjuk.

Járai Zsigmond

Dr. Jávor Béla ügyvéd és író, a Nemzeti Kör tagja követte Járai Zsigmondot a felszólalók sorában: szerinte annak, aki felteszi magának a kérdést, miért is tart ott az ország, ahol, a választ a magyar értelmiség hozzáállásában kell keresnie: az értelmiség ugyanis karakterisztikusan utálta egymást fontos krízishelyzetekben, nem volt felkészülve a rendszerváltásra sem, nem alkudta ki, amiket lehetett.

Jávor Béla a Vízözön után bibliai címre utalva a következő metaforával zárta beszédét: Mózes a zsidókkal negyven évig bolyongott a pusztában, holott az ígéret földjére fél év alatt oda lehetett volna érni, és megvan az arra oka, hogy az Isten ennyi ideig sétáltatta a zsidókat: volt egy nemzedék, amelyiktől meg kellett szabadulni.

„Nem lehet Önökkel, a mi nemzedékünkkel új Magyarországot csinálni" - szólt a javarészt korosabb urakból és hölgyekből álló közönséghez az ügyvéd és író, és hozzátette: nem azért nem tudunk rendszert váltani, mert nem akarunk, hanem mert olyan géneket kaptunk, melyek erre képtelenné tesznek. Az ügyvéd szerint az új, még egyetemeken tanuló nemzedék feladata lesz a váltás, és nagyon reméli, hogy a fiatalok azoktól a hibáktól meg fognak szabadulni, melyek „egyiptomivá tesz minket".

Semjén Zsolt, a KDNP elnöke az elmúlt nyolc évet értékelve az MSZP legnagyobb blöffjének nevezte azt, hogy a párt szocialistának nevezi magát, véleménye szerint ők ugyanis a kőkemény kapitalizmusban érdekeltek: a szocializmus alatt szerzett politikai privilégiumot a rendszerváltás után gazdasági tőkére váltották. A politikus véleménye szerint egyedül a Fidesz-KDNP szövetség képviseli egyedül a szociális igazságosság gondolatát.

Semjén megemlítette a balliberális értelmiség egyházakat és KDNP-t támadó nyilatkozatait, megemlítette például Heller Ágnes szavait, hogy Semjén ne használjon olyan keresztény terminológiához köthető szavakat a Parlamentben, mint például „bűn".

Az állam világnézeti semlegességét védő balliberálisok közleményeit a kereszténydemokrata politikus úgy kommentálta, hogy világnézetileg legfeljebb a döglött ló semleges - az állam világnézeti semlegessége nem az egyházellenességgel egyenlő, hanem azzal, hogy az állam elfogadja állampolgárai szabad világnézeti döntését.

Semjén hangsúlyozta továbbá, hogy a Fidesz-KDNP szövetség sem balra, sem jobbra nem nyitott, a szövetség nem bővíthető, és útjuk akkor torkollott katasztrófába, ha valamelyik irányba lecsúsztak róla.

Semjén a konferencia végén a hozzászólóknak válaszolva elmondta, hogy a Jobbik abban különbözik MIÉP-től, hogy antiszemitizmus helyett a cigánykérdést helyezi középpontba. A politikus szerint véget kell vetni annak a „hülyeségnek", amit megélhetési bűnözésnek hívnak: minden faluba rendőrt kell állítani, szigorítani kell a büntető törvénykönyvön, és ha erős állam és erős rendőrség lesz, az emberek már nem érzik úgy, hogy fel kell fegyverkezniük. „Ha Magyar Gárda van, holnap Cigány Gárda lesz, meg amolyan gárda, és az egész ország szét fog esni egy anarchiába." - mondta. „Ezt nem érti meg a Jobbik, és nyilván tudatosan nem érti meg" - állítja Semjén.

A konferencia végén jövőre vonatkoztatva a korrupciós ügyekkel és a választások utáni elszámoltatással kapcsolatban Semjén Zsolt kijelentette, hogy Orbán Viktorral együtt az összes jelöltjüknek nagyon világosan elmondták: "senkit nem védünk meg a mieink közül, ha korrupciós ügybe keveredik".

 
Megosztom:
0
cikk értékelése
/uzlet/vilagnezetileg-legfeljebb-a-doglott-lo-semleges-28028/
jelenlegi érték
szavazatok száma:
418

Kapcsolódó hozzászólások

További hozzászólások

Összesen 54 db -

Új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!
  1. #54
    etienne
    2010.03.20. - 19:42

    Előzmény:
    #53 etienne
    természetesen :...mindenki állított...
     
  2. #53
    etienne
    2010.03.20. - 19:41
    Immár 58.-ként levonhatom a következtetést,miszerint ott van az igazság ,amit , egy erőtlen kisérlet kivételével ,szinte midenki álított.Csak a vérmes fideszesek lapítottak ,mint az a bizonyos a gyomban! Igaz mit is mondhattak volna ?
     
  3. #52
    Awakened78k
    2010.03.20. - 14:57

    Előzmény:
    #51 optika
    * Mielőtt valaki félreértené. Jómagam a Jobbikra fogok most szavazni. 98-ban, 2002-ben, 2006-ban a Fideszre szavatam. De tavaly az Uniós választásokon már a Jobbikot támogattam.
    Meggyőződésem, hogy mégha a legszkeptikusabb vélemények is jönnének be a Jobbikkal kapcsolatban (amit én erősen kétlek), a Jobbik még akkoris nagyonis a hasznára fog válni ennek az országnak. Felkavarja ezt a tespedt, lemutyizott állóvizet, amibe más belesüppedt rendesen a parlament. Kell az új erő, kell az, hogy lerántsák a leplet a visszasságokról, legyen abban érdekelt akármennyi oldal is.

    Valami fantasztikus dolog az, ahogy a Fidesz és az Mszp szépen felosztotta egymás közt a rádiókat. Ez sem fog sokáig így lenni! Baromi sokan vagyunk ebben az országban nemzeti radikálisok, és unjuk már nagyon, hogy csak balliberális média van, meg mostmár Fideszes média is, de nincs egyetlen országosan fogható tv, rádió sem a radikális oldal szolgálatában. Ezen a dolgon is mindenképp változtatni kell!
     
  4. #51
    optika
    2010.03.20. - 13:15

    Előzmény:
    #49 ptra32
    Tisztelettel kérem, ne a sértődés legyen a fő okozat.
    Awakened78k - beismerten fideszesként - szépen feltárta azokat a körülményeket, amiket a handabandázás és populizmus kérdéskörébe sorolhatunk. Most azt is hagyjuk, hogy micsoda sunyogás és üzengetés folyik itt "szakemberi" szinten. Igen, mert tanultak a 14.-ik havi nyugdíj leégéséből, és szakértőnek látszó bértollnokok és közgazdászok hadával hitetik el, hogy mi a jó az országnak. De főleg majd nekik, ha zsebbe lesz a hatalom...
    A népnek azonban nem biztos. A Jobbik is a nép együtérzésére számít, ahogyan a fideszes bagázs. Nélkülünk nem fog menni, és a hatalom miatt a Fidesz - szavazatmaximálás miatt fóleg - képes nekimenni a fiatalok erejének. Undorító magatartás. csodálkoznak, hogy Vona, aki a Fidesz történelmi szerepéből nőtt ki, történelemtanárként érzi- látja azt a sok baromságot, amivel itt "álkampányol a fidesz"? Protestszavazással ül be abba a hatalomba, amihez köze nincs, hiszen nyolc évig nem volt semmiben partner...
    Hogy a multikhoz Orbán nem nyúl, hiszen azok pénzelik, a gyáriparosok és nagyvállalkozók? A néphez semmi köze már a Fidesznek. Sajnos.Egyre inkább a multitőke és az eu-s gittegylet bedaráló mechanizmusa érdekli...neki már csak ugródeszka a hazája, amit simán beáldoz karrierje érdekében, ha itt meleg lesz a pite...
    A Fidesz már most épít a csillagháborús rendőrségre, agymos, hogy a Vona-féle radikalizmus szélsőség, a nemzeti identitás pedig rasszizmus és idegengyűlölet. Elég a Bayer-Kövér-Széles-Demján szarkeverést megnézni...
    EZ MA A FIDESZ! Érdemei vitathatatlanok az elmúlt 20 évben, de ezen már túl kéne lépni és a kornak megfelelően politizálni, főleg a haza érdekében...
     
  5. #50
    Awakened78k
    2010.03.20. - 11:54

    Előzmény:
    #46 ptra32
    Vona álláspontja ezekből a kijelentésekből jól látható.

    Meg kell adóztatni a multikat. Ha lesz olyan, ami emiatt itthagyja az országot, tegye azt! Karvalytőkére, gyarmatosítókra nincs szükségünk. A zöme itt fog maradni, és a befizetett adóból segít majd helyreállítani az ország gazdaságát. Amelyik elmegy, annak az ingatlanjaiból akar Vona börtönöket csinálni a rengeteg bűnözőnek, akik most még szabadlábon vannak.

    Amellett meg nemcsak multik képesek munkahelyteremtésre. Radikális nemzetérdek védő változtatásokkal sokkal több munkahelyet lehet létrehozni, mint ahány megszűnik azzal, hogy a multik legocsmányabb része elhagyja az országot az adózás miatt. Én nem hiszem, hogy a multik 20%-nál több munkahelyet szüntetnének meg majd a Jobbik kormány alatt. Érdekük lesz ígyis, hogy maradjanak, csak rá lesznek kényszerítve, hogy ők is beszálljanak a közteherviselésbe!
    Van aki azt mondja, hogy a multik mennyi adót fizetnek mostis. Fizetnek fizetgetnek, támogatásként meg felveszik a dupláját!

    Közben olvastam optika 53-as hsz-ét.
    Nem reagálnék rá, csak eszembe juttatott valamit. 2006-ban Fideszre szavaztam, és 2002-ben is. Amikor 2002-ben az MSzp a 13. nyugdíjjal kampányolt, bennem rögtön az villant fel, hogy miből? Ennyi ígérgetésbe bele fog roppanni az ország, és bele is roppant. A Fidesz akkor nagyon támadta az MSzp-t a 13. havi nyugdíj és a hozzá kapcsolódó populizmus miatt (és jogosan).
    Aztán 2006-ban mit csinált Orbán Viktor?! Ha az Mszp-nek bejött ez a 13. havis nyugdíj dolog, akkor én meg túllicitálom, kampányolok 14. havival. Ez már nyilvánvalóan akkora hazugság volt, hogy ez már inkább taszította az embereket, mint vonzotta. Ha megis valósította volna, pontosan tudhatta ő is, hogy ez már tényleg taccsra vágja az országot, nincs rá keret. 2006-ban marha nagy pofont adott Viktor a Fidesznek a 14. havi nyugdíj igéretével, nagy szerencséjük, hogy nem nyertek akkor, mert utána jött volna csak az igazi feketeleves. Én persze a Fideszre adtam a voksot akkor, mert nem láttam más alternatívát. Mszp-nél, Szdsz-nél bármi jobb! De Fidesz szavazóként eléggé hüledeztem akkor ezen a dolgon.
     
  6. #49
    ptra32
    2010.03.20. - 11:50

    Előzmény:
    #48 optika
    Kedves nemvagyokjobbikos optika,

    " 45 ptra32
    2010.03.20. - 00:12
    Szívemből kívánom Önöknek, hogy nyerjék meg a választást.
    Az Országnak már nem annyira.
    Rettenetesen kíváncsi vagyok, hogy Vona Gábor a nemlétező szakértőivel
    hány év, esetlegesen hány hónap alatt hoz jólétet az országnak.
    Jöjjön hát a tiszta párt, jöjjön hát Mózes és vezesse ki az országot a
    szorongás a megpróbáltatás idejéből.
    Várom már, hogy Mózesünk vizet fakasszon, hogy manna lepje el az országot.
    Kövér Laci úgy is azt mondta, ha nem lesz meg a biztos többség, akkor nem fogadják el a felhatalmazást.
    Legyen úgy!!!"

    " .Mit nem ígért már O.V. húsz év alatt?
    Ehhez képest Vona minden szava szörnyű realitás."
    Vona most lépi át a parlament küszöbét, és ahogy látom, már az ajtó előtt
    handabandázik. Pontosan tudja mikor kinek mit kell hazudoznia, melyik megyében mivel kell hülyítenie a jónépet.
    Orbán ígéreteivel kapcsolatban pedig nem volt alkalma bizonyítani. Tehát ezt az érvet el is felejtheti!
    De most, hogy nem ígér konkrétumot, most pedig ez a bajuk. Van rajta spaka vagy nincs. Most nincs, hát ezért kell köpködni.
    A szélkakas egy éve kirugdalta volna a multikat az országból, aztán többen felvilágosították, hogy te marha, az nem lesz olyan tuti jó ötlet, hát most, hogy már meg van a biztos befutó helye, hát már finomít, most már adót akar rájuk kivetni.
    1 évvel ezelőtt még azt kiabálta, az vezese ezt az országot, aki megtagadja az IMF hitel visszafizetését, ma már az ajtó előtt állva inkább tárgyalna velük.
    Szakértők hiányában nehéz egy országot vezetni. Ahhoz nem elég, ha kiállok az emelvényre, és repedtfazék károgással salamonozok!

    #45 ptra32 " Az Önök szélkakasa viszont irányba állt, hát szívemből kívánom neki!!! (nem az országnak, annak nagyon nem) hogy nyerjen, hogy kormányozzon. Rajta hát. A J.-ot nem a nép fogja elzavarni, ugyanis idejük nem lesz rá, ugyanis 2 hónapon belül, ők fognak barnára "szineződött" nadrággal gyors tempóban laposkúszás-magastérdemeléssel eloldalogni."

    Ha ez kell Önöknek, legyen, szívemből kívánom Önöknek. Legyen!
     
  7. #48
    optika
    2010.03.20. - 10:55

    Előzmény:
    #46 ptra32
    Ön tele van sztereotípiákkal!
    Nem vagyok Jobbikos, bár proletárattitűdből valószínű rájuk szavazok. A Jobbik nem szélsőséges, hanem radikális.Ahogyan a Fidesz volt anno. Csak Önnek szelektív a látása és felfogása. Akkor az orosz tankok fájtak Orbánnak és csapatának, most a multik dózerai BANKOK ÉS TŐKE KÉPÉBEN NEM TETSZIK Vonának. Mi ebben a nem érthető?
    A Fidesz szélsőliberális rendszerváltáskori ÉN-je Önnek nem mond semmit? Nem is volt rendszerváltás, csak rendszer vedlés! Ők megújulhattak, benyomulhattak egy számukra kijelölt térbe, a népnemzeti-keresztény konzervatív attitűdbe? Polgárok? Röhej!
    Nem mindenki kajálja a populista handabandát. A szocialisták is jól látják, a hatalom kell nekik, semmi más. Majd pántlikáznak, aztán annyi.Mit nem ígért már O.V. húsz év alatt?
    Ehhez képest Vona minden szava szörnyű realitás. Nem ő tehet róla, hogy ide jutott az ország...Nem vitatja senki Orbán reálpolitikusi képességeit, de el kell dönteni, hogy erre van nekünk szükségünk? Ismét évtizedeken át megszorítva - Kövérék bandája meg persze jól él majd az adóforintokon, hiszen nincs megint számonkérés, ha 2/3- lesz - megint a NÉP szívjon, mint a konszolidált Kádár alatt, aki meg másféle populizmus és diktatúra szerint terelgette a nyájat?
    Ezt a birkává sílányított NEMZETET? Amiket itt összehordott, nahát! Kövér köteles beszéde és Viktorunk 14.-ik havi nyugdíjígérete is valóság volt, véresen komoly átverési szándékkal...nem is nyert választást, ma meg már meg se szólal, sunyít és mindenkinek kuss van a pártban, nehogy kiderüljön, minden csak populista stratégia....Járai agymosó dumája megint tíz évről...
    Az Ön szíve-joga, hogy kire szavaz, de ne ossza itt az észt azoknak, akik már a rezsiköltséget sem tudják fizetni, miközben vállalatbirodalmakat tudnak egyesek kiépíteni, paroláznak Széles és Demján úrral, akik alig várjájk a zsíros befektetéseket Orbántól...sajnos a NÉP-nek ismét a rabszolgasors jut, a multikkal vagy anélkül, ha a Fidesz túlhatalmat kap, igaz, az ő magyarkodásuk legalább nem lesz anyira undorító, mint a ballibé....de a VÉGEREDMÉNY UGYANAZ LESZ, BORÍTÉKOLOM.
    Aztén Orbán miből fizeti visssza a 100 mrd hitelt kamatostul? A kőbányából? Nem, a MI adóforintjainkból, ami már most sem elég semmire, csak a vegetálásra...
    További jó fröcsögést!
     
  8. #47
    Rantanplan
    2010.03.20. - 10:46

    Előzmény:
    #0 rozsomak111
    Egyszerűbb lenne Ausztriát rávenni, hogy fogadják meg, amit Bokros mond. Akkor 5 éven belül utolérhetnénk őket - helyesebben: ők érnének utol minket.
     
  9. #46
    ptra32
    2010.03.20. - 09:02

    Előzmény:
    #42 Awakened78k
    Na itt van a gond, és Ön, pontosan látja.
    A J. elnöke úgy fogalmaz a honlapjukon, hogy:
    " Az országot elhagyó multik itt maradó épületeiből börtönöket kell építeni... "

    Aztán így fogalmaz:
    " ...aki meg meri adóztatni a multikat.... "

    És így is fogalmaz:
    " annak kell vezetnie ezt az országot .... aki megtagadja az IMF hitel visszafizetését "

    " Mit fog csinálni akkor ez a Vona? "- ez már Öntől
    Ezt már én sem tudom.
    Mondhatnám, hogy kérdezze meg tőle, de a ki tudja, ma reggel pont hogyan ébredt fel... ???
     
  10. #45
    orvos
    2010.03.20. - 03:04
    Bravo Jávor Béla!
    Kimondta bátran, hogy ez a mostani értelmiségtől/értsd mostani pártoktol/ már semmi, de semmi nem várhato!
    Az egyetemista fiatalok iránti elvárásai és reményei mögött nyilvánvaloan a Jobbik iránti elvárásait fogalmazta meg.
    Tisztelet a szervezőknek, hogy hagyták megszolalni azt az embert, aki 2002-ben a Fidesz fő -joindulatu, de annál inkább realista-kritikusa volt.
    A sivatagi exodusunk tehát nem kell 40 évig tartson, mint ahogy ezt Járai Zsigmond bankügyér tervezi..
    Addigra ugyanis már a magyarok nevét is elfelejtenék Europában.
     
  11. #44
    klicsko
    2010.03.20. - 03:02
    Magyarországnak vége. Csak még nem tetszettek felfogni.






     
  12. #43
    kergebirka
    2010.03.20. - 01:54

    Előzmény:
    #39 liverpool
    Ha emlékezetem nem csal Kádár Jánostól is hallottunk hasonlót . Hiába , nincs új a nap alatt , politikusok jonnek-mennek , az üres frázisok meg maradnak a régiek . .
     
  13. #42
    Awakened78k
    2010.03.20. - 00:39

    Előzmény:
    #41 ptra32
    Kedves Petra

    Ön hogy látja? Vona Gábor el akarja zavarni a multikat, vagy meg akarja őket adóztatni? Esetleg talán mindkettő? Előbb elzavarja őket, utána megadóztatja, vagy éppen fordítva? :)

    Ezt itt Ön mondja:
    "Jöjjön az a párt végre, amely kitakarítja a multikat az országból !!!!!!!!"

    Utána pedig épp Ön idéz Vonától:
    "Mondhatnám úgy is, annak kell vezetnie ezt az országot, aki meg meri adóztatni a multikat, aki magyar bankot hoz létre,..."

    Mit fog csinálni akkor ez a Vona? Most kitakarítja őket (amit Ön állít) vagy megadóztatja őket? A kettő mintha túl éles kontrasztban állna egymással! Homályosítson már fel kedves. :)
     
  14. #41
    ptra32
    2010.03.20. - 00:12
    Szívemből kívánom Önöknek, hogy nyerjék meg a választást.
    Az Országnak már nem annyira.
    Rettenetesen kíváncsi vagyok, hogy Vona Gábor a nemlétező szakértőivel
    hány év, esetlegesen hány hónap alatt hoz jólétet az országnak.
    Jöjjön hát a tiszta párt, jöjjön hát Mózes és vezesse ki az országot a
    szorongás a megpróbáltatás idejéből.
    Várom már, hogy Mózesünk vizet fakasszon, hogy manna lepje el az országot.
    Kövér Laci úgy is azt mondta, ha nem lesz meg a biztos többség, akkor nem fogadják el a felhatalmazást.
    Legyen úgy!!!

    Jöjjön az a párt végre, amely kitakarítja a multikat az országból !!!!!!!!
    " Az országot elhagyó multik itt maradó épületeiből börtönöket kell építeni, ahol nem lóbálják majd a lábukat a rabok, hanem kőkeményen hozzá kell, hogy járuljanak a nemzetgazdasághoz. A varacskos disznót sem véletlenül tartjuk állatkertben, hanem azért, mert képtelen emberek között élni és minden bizonnyal nem tiszteli a törvényeinket. Aki ugyan homo sapiensnek született, de erre szintén nem képes, azokat is el kell zárni." Vona Gábor http://barikad.hu/node/24090

    Jöjjön az a párt, amely megtagadja végre az IMF hitelünk visszafizetését !!!!!!!!
    " Mondhatnám úgy is, annak kell vezetnie ezt az országot, aki meg meri adóztatni a multikat, aki magyar bankot hoz létre, aki újratárgyaltatja az államadósságot, aki megtagadja az IMF hitel visszafizetését, és aki segíti és védi a magyar munkavállalót, a magyar vállalkozót és a magyar gazdát" Vona Gábor http://jobbik.hu/node/5952

    Amiatt ne aggódjanak, hogy a programjában, most nem ezt olvassák. Ezt még 2009-ben mondta, ma meg már fél lábbal benn vannak a parlamentben, így most már az ellenkezőjét is mondhatják. (direkt nem azt írtam, hogy hazug és félrevezető és demagóg a J. elnöke)
    A Fideszt azért bántják, mert a 2007-es programjára azt mondja ma is vállalható.
    Az Önök szélkakasa viszont irányba állt, hát szívemből kívánom neki!!! (nem az országnak, annak nagyon nem) hogy nyerjen, hogy kormányozzon. Rajta hát. A J.-ot nem a nép fogja elzavarni, ugyanis idejük nem lesz rá, ugyanis 2 hónapon belül, ők fognak barnára "szineződött" nadrággal
    gyors tempóban laposkúszás-magastérdemeléssel eloldalogni.

    Köpködjék nyugodtan a Fideszt. Kívánom, jöjjön az új erő,
    csak nehogy 2 hónapig bírja
    csak nehogy barnára színezett nadrággal, behúzott fa.kincával távozzanak
    Jöjjenek, drukkolok Önöknek.
     
  15. #40
    nemethistvan1
    2010.03.19. - 22:23
    Aztán azzal tesznek-é valamit, aki már korrupciós botrányba (ez már súlyos, bocs) vélelembe, került?(Mármint a Fidesz-KDMP)
    Más különben anarchia van az antal-kormány óta! Nem az 1998 évi szintre kell vissza térni, hanem 1990-re, a titkosításokat feloldani, a vagyonok számonkérését, hogy mibul is van kobászbúl a kerítés? Az anyjáját nekije, nagyon sokaknak nem volt ennyije, miből termett nekíje? Jókor volt, jó helyen? hát most legyen rosszkor, rossz helyen! Nem attól kell elvenni aki tisztességgel adózott és igazolni tudja a vagyonát, hanem az ügyeskedőktől!
    Aztán jó lenne egy kicsikét gondolkozni! A nemzetet, bár milyen nehéz is elhinni, nem a sok kigyurt agyú a zsebei érdekeltségét előtérbe helyező jogász, közgazdász fogja helyte tenni! Hanem az a nép amelyik itt él, és itt is akar élni, ebben a magyar hazában! Ez a nép hiszem, hogy tudja, hogy a munkájából fog tudni megélni és létezni. Van munkája? ma nincs, megfosztották attól, gyárait, üzemeit elbontották, állatait kivágatták, földjeit elhanyagoltatták, tranzit országot akartak csinálni belőle! A földeket újra termővé kell tenni, a vidéket felkell virágoztatni, a munkásnak munkát adni, termelő üzemeket visszaállítai, erre kell azt a pénzt fordítani amit vissza kell szedni a lopósoktól. Jól segbe kell billenteni azokat a jogászokat, közgazdákat (és azokat a műszakiakat is akik párt-elvüség szerüen szakértettek hülyeségeket!)akiknek a jelenlegi helyzetet köszönhetjük, akár a nagymarosi ügyből kiindúlva a mai BKV, MÁV, MALÉV ügyig, aztán akik azért felelősek, hogy tönkretették az egészségügyet, a nyugdíjpénztárt, felelősek a meg nem érdemelt jövedelmek kifizetéséért, akik nem tettek azért, hogy megelőzzék az un. nagyadósi kör kialakulását, akik hagyták a külföldi bankokat itt rabolni. Uraim meg van a pénz, csak tessék gondolkozni. A jogászok, közgazdászok azért vannak, és legyenek, hogy a parlamentben a képviselők által megszavazottakat, abba a formába illesszék, amelyek nem a pártérdekeket és katonáik zsebét szolgálja, hanem a nemzet érdekét teszi mindenhatóvá! Erre egy tisztességes nép, nemzeti képviselet kell, hogy ezt ki is kényszerítse. No majd akkor lesz demokrácia. Mellesleg a Jobbik programja közel ezt a célt fogja meg! Szebb Jövőt! Kérjük számon tőle!!!!!
     
  16. #39
    liverpool
    2010.03.19. - 21:49

    Előzmény:
    #36 etienne
    Egyetértek ! És Csakesz 42-vel is ! Ugyanezt gondolom ! Mindig tíz évre vagyunk a jóléttől ! Már nagyon unom, hogy még egy kicsit össze kell húzni a nadrágszíjat, fogakat összeszorítani, ja, meg a nemzet összefogása ( ez fontos, enélkül nincs értelme összehúzni a nadrágszíjat!), és hipp-hopp , bagatell tíz év és úgy élünk mint a szomszédunk, akik tizenötéve jóval alattunk volt. És Bokros még mindig osztja az észt....Ilyen ország nincs még egy ! Magyarország önmagában egy hungaricum.
     
  17. #38
    csakesz
    2010.03.19. - 21:22

    Előzmény:
    #36 etienne
    Ebben biztos vagyok Etienne.

    Egyébként megkockáztatom azt a kijelentésemet, hogy Járai szavai provokációnak is minősíthetők.
    Kiváncsian várom a Fidesz szavazók véleményét arról, hogy 10 év múlva fogjuk elérni Szlovákia életszinvonalát.
    Mit szólnak ehhez? Erre adják a voksukat 3 hét múlva?

    Mert számomra ez felháborító. Nem hiszem, sőt tudom, hogy Magyarország nem csak ennyire képes.
    Csak végre Magyar vezetők kellenének a parlamentbe! és nem kollaboránsok. Mert a most kormányra készülő párt is bizony nemzeti köntösbe bújt, globális érdekeket szolgáló érdekcsoport.
     
  18. #37
    cirkula
    2010.03.19. - 20:52
    A döglött ló legalább nem pedofil.
     
  19. #36
    etienne
    2010.03.19. - 20:42

    Előzmény:
    #35 csakesz
    T.Csakesz !
    Már régóta biztos vagyok benne,hogy a bajaink rákfenéje a kerekasztalnál dőlt el,amikor szentesítették a pártok jogait (már akkor ez volt a fő irány !),de kötelességről,felelősségrevonásról vagy visszahívhatóságról persze nem esett szó ,vagy ha igen,1000 évre titkosították.
     
  20. #35
    csakesz
    2010.03.19. - 20:32

    Előzmény:
    #34 etienne
    Etienne sajnos úgy néz ki számunkra már nincs pálya.
    Egyszerűen nem hiszem el, hogy az elvakult Fidesz rajongók hol látják az ország felemelkedését? Ilyen nyilatkozatok után meg pláne...

    Nem hiszem el, hogy nem unja még senki azt, hogy majd 5, majd 10, majd 40 év múlva....
    És most már a Fidesz is ezt súlykolja. Pontosan, ahogy Optika is említette, már most szoktatnak a gondolathoz, hogy bizony kemény fáradságos és sok áldozatot követelő munka áll előttünk, de 10 év múlva...
    Mi lesz 10 év múlva??? 1 millió munkahely??? Na persze. Meg felére csökkent népesség, mert nem bírják tovább.

    Igaza van Mokusnak a számlákat és törlesztőrészleteket most is és jövő hónapban is fizetni kell. Velük mi lesz? Érdekel ez valakit?
    Adócsökkentés és közféra leépítés. Ebből hogy lesz új munkahely? A versenyszféra fel sem tudja szívni a közszférából leépített létszámot. További munkanélküli, sőt nekik előbb óriási végkielégítéseket kell fizetni, ami rövid távon igencsak negatívba billenti az intézkedés egyenlegét.
    Ez lenne a Fidesz csodafegyvere?
    A valós problémák meg továbbra is tabuk.

    Egy kicsit kevesebb korrupcióval megoldódik az ország sorsa?

    Úgy néz ki igen. És ennek a pártnak kéne a 2/3-ad? Mire fel?

    Az országot feles törvényekkel tették tönkre, vagy ami 2/3-os volt ahhoz a Fidesz is adta voksát.
    Ennyi.
    Ha feles törvényekkel "el lehet qrni" az országot, akkor helyre is lehet hozni, de ha sok ilyen semmitmondó, nulla értékű nyilatkozat jön még ki áprilisig, mint eme díszpéldány is, akkor még az 50% sem garantált.
     
Új hozzászólás írásához be kell jelentkeznie!
További hozzászólások

Összesen 54 db -

hirdetés

HETILAP